- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 14 вересня 2023
-
Перегляди: 1548
Методичні рекомендації щодо викладання географії в 2023-2024 н.р.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 13 вересня 2023
-
Перегляди: 528
Методичні рекомендації щодо викладання курсу "Пізнаємо природу"
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 13 вересня 2023
-
Перегляди: 453
Методичні рекомендації щодо викладання математики 2023-2024 н.р.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 13 вересня 2023
-
Перегляди: 579
Методичні рекомендації щодо викладання хімії в 2023-2024 н.р.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 13 вересня 2023
-
Перегляди: 512
Методичні рекомендації щодо викладання біології у 2023-2024 н.р.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 30 березня 2021
-
Перегляди: 710
Повідомляємо, що відповідно до Указу Президента України № 31/2020 від 30.01.20 року «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні» та з метою розвитку професіоналізму вчителів математики, фахової компетентності, самовдосконалення та популяризації математичної освіти комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» 01 та 02 квітня 2021 року проводить в онлайн режимі для вчителів марафон «Математика – велична і захоплююча», у рамках якого заплановано майстер-класи:
01 квітня
- 14:00–14:40. Проектна діяльність на уроках математики як засіб формування компетентностей учнів (Ляшенко Т.Д., Середа Л.О., учителі Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8)
- 14:45–15:25. Інтерактивні динамічні середовища GeoGebra та Mathlab як інноваційні засоби навчання математики (Кириченко Л.М., учитель Черкаської гімназії № 31)
- 15:30–16:10. Використанням навчальних ресурсів і STEM-технологій для реалізації наскрізних змістових ліній та формування ключових і предметних компетентностей учнів на уроках математики (Морозюк Л.П., учитель Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22; В’язовік А.М., Сіденко Л.М., учителі Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 21)
02 квітня
- 14:00–14:40. Підвищення рівня компетентності вчителів та учнів в олімпіадній математиці, психології та softskills. Контора Пi – квиток у краще майбутнє! (Кузьменко Л.О., учитель Черкаського гуманітарно-правового ліцею)
- 14:45-15:25. Сучасний урок математики з використанням комп’ютерних мультимедійних засобів та інтерактивних сервісів навчання (Годкевич Л.В., Волкова К.М., учителі Черкаської гімназії № 9)
- 15:30–16:10. Ілюзії в математиці. Математичні фокуси (Богатирьова І.М., учитель Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8).
Для участі у майстер-класах необхідно до 30.03 заповнити анкету: https://forms.gle/K4msPMphFup61kP56 . Доступ до участі у майстер-класах матимуть лише зареєстровані вчителі.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 01 березня 2021
-
Перегляди: 651
Документ визначає комплекс заходів, пов’язаних з формуванням і розвитком навичок науково-дослідницької та інженерної діяльності, винахідництва, підприємництва, ранньої професійної самовизначеності та готовності до усвідомленого вибору майбутньої професії, популяризацією науково-технічних та інженерних професій, поширенням інновацій у сфері освіти.
“Відповідаючи на глобальні виклики цифрової трансформації та ключові наукові й технологічні тенденції, одним з пріоритетних напрямів розвитку усіх країн світу стає STEM-освіта (наука, технології, інженерія і математика). Сьогодні у світі велику увагу приділяють вивченню математики та інженерії. Тому відповідність змісту навчання суспільно-економічним запитам держави має бути основою нової філософії природничо-математичної освіти”, – зазначив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.
Згідно з планом заходів, протягом 2021-2022 років планується розробити навчальні матеріали та методичні рекомендації для вчителів з підготовки здобувачів освіти до участі у міжнародному освітньому дослідженні PISA. У цей період також заплановано оновити стандарти вищої освіти галузі знань “Освіта/Педагогіка” з питань використання новітніх педагогічних підходів до викладання та оцінювання, практики міжпредметного навчання, методів та засобів навчання, що сприяють розвитку дослідницьких і винахідницьких компетентностей.
До 2023 року заплановано розробити:
- цикл відеолекцій для вчителів фізики, математики і початкових класів зі STEM-освіти;
- новий зміст STEM-освіти для здобувачів загальної середньої освіти (державні стандарти, типові освітні та навчальні програми предметів та інтегрованих курсів, курсів за вибором) та позашкільної освіти (навчальні програми гуртків, секцій та інших творчих об’єднань).
Протягом 2021-2025 років планується здійснити дослідження та підготовку рекомендацій з використанням методик STEM-освіти в закладах освіти.
План заходів також передбачає:
- проведення конференцій, семінарів, симпозіумів з питань використання новітніх методик STEM-освіти для педагогічних та науково-педагогічних працівників;
- проведення для працівників місцевих органів управління у сфері освіти, центрів професійного розвитку, навчально-методичних (науково-методичних) центрів (кабінетів) профтехосвіти, керівників закладів освіти семінарів щодо впровадження STEM-освіти, розроблення відповідних програм підвищення кваліфікації;
- створення баз даних або інтерактивних карт закладів освіти, які впроваджують STEM-освіту, та їх постійне оновлення;
- проведення конкурсів, турнірів, олімпіад, інших інтелектуальних змагань, літніх шкіл, всеукраїнських фестивалів науки для здобувачів освіти, педагогічних працівників;
- проведення профорієнтаційних заходів для здобувачів освіти у форматі проєктів “Професії майбутнього”, тижнів з популяризації STEM-освіти тощо;
- включення до навчальних програм з історії основ розвитку науки та технологій;
- підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників з питань використання новітніх методик STEM-освіти;
- створення нових STEM-центрів та STEM-лабораторій, розширення напрямів їхньої діяльності, оснащення обладнанням природничо-математичних кабінетів у закладах освіти;
- оновлення дизайну пришкільних ділянок;
- сприяння утворенню закладів спеціалізованої освіти наукового спрямування;
- упровадження та підтримка гуртків і секцій науково-технічного напряму закладів позашкільної освіти;
- розроблення та впровадження сучасних методик дистанційного навчання природничо-математичних предметів;
- забезпечення поповнення бібліотек закладів освіти якісною науково-популярною та науковою літературою.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 08 лютого 2021
-
Перегляди: 943
Повідомляємо, що відповідно до Указу Президента України № 31/2020 від 30.01.20 року «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні» та з метою застосування сучасних технологій навчання математики, підвищення мотивації школярів до вивчення математики та її застосування в житті, популяризації математичної освіти, комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» з 08 до 12 лютого 2021 року проводить фестиваль математичних ідей, у рамках якого заплановано комплекс заходів:
- для учнів 5-6 класів веб-квест «Подорож по країні Математики» (08.02-09.02).
- для учнів 7-9 класів математичний веб-квест «Любов на п’яти континентах» (08.02-12.02).
- для учнів 10-11 класів (08.02-12.02):
1) конкурс есе на тему «Математика і моя майбутня професія».
2) конкурс архітекторів.
Інструкції щодо участі та вимоги до оформлення матеріалів у посиланні.
Підведення підсумків - до 18 лютого 2021 року. Підсумки змагань будуть оголошені 19 лютого на сайті «Черкаський освітянський портал».
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 03 вересня 2020
-
Перегляди: 658
Методичні рекомендації щодо викладання біології у 2020-2021 н.р.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 03 вересня 2020
-
Перегляди: 639
Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2020-2021 н.р.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 09 вересня 2019
-
Перегляди: 808
Методичні рекомендації щодо викладання фізики у 2020-2021 н.р.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 09 вересня 2019
-
Перегляди: 848
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2019-2020 н.р.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Природничо-математичний
-
Опубліковано: 09 вересня 2019
-
Перегляди: 713
Методичні рекомендації щодо викладання ОЗ в 2019-2020 н.р.
У зв'язку з тим, що у 10-11-их класах предмет "Основи здоров'я" не викладається, дійсними є методичні рекомендації для 5-9-их класів минулих років.