Заклади дошкільної освіти приєдналися до ІІ Екологічного флешмобу «Дерева замість квітів»
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 22 квітня 2021
-
Перегляди: 758
9 квітня 2021 року в ході семінару для директорів ЗДО на тему: «Освіта для сталого розвитку. Екосвідомість», було прийняте рішення приєднатися до Еко-флешмобу «Дерева замість квітів», присвяченого Міжнародному дню землі.
Флешмоб, що проходив з 20 березня по 22 квітня 2021, є частиною глобальної програми з висадки 100 мільйонів дерев у 100 країнах світу, запропонованої на щорічному Всесвітньому економічному форумі в Давосі. Основна ідея заходу — залучити дітей, батьків, працівників закладів освіти та свідомих громадян до озеленення територій і покращення якості повітря навчальних закладів, відновлення екосистеми України, а також розвиток екологічної свідомості людей.
ЗДО "Усмішка" активно впроваджує технології формування у дошкільників соціально-доцільної поведінки,у межах міжнародного суспільного руху – освіта для сталого розвитку. З величезним задоволенням малюки висадили деревця ,поливали їх, і тепер мають щоденні приємні турботи по догляду за рослинами. Діти долучилися до спільної діяльності, яка дає їм можливість відчути власну значимість, виявити самостійність у вирішенні проблеми. А через дітей і їхні батьки та самі педагоги оволодівають життєво важливими навичками екологічно-, економічно- й соціально доцільної поведінки.
Діти старшої та середньої груп ЗДО Колобок» із задоволенням прийняли участь у висадці 15 плодових дерев, створивши міні-садок на території закладу. Вихованці самі поливали, тримали та допомагали загортати ямки. В кінці заходу з радістю сфотографувались біля своїх садженців. Посадковий матеріал надав місцевий підприємець Чорнодід В.І.
Напередодні флешмобу вихователями були проведені заняття з екологічного виховання, де діти дізналися про роль зелених насаджень у відновленні екосистеми планети та покращенні якості повітря.
До Міжнародного дня Землі, з метою збереження довкілля у ЗДО «Золота рибка» висадили молоді дерева, упорядкували клумби. У всіх вікових групах вихователі провели інтегровані заняття, бесіди, спостереження та екологічні експерименти з метою формування у дітей особистої відповідальності за стан навколишнього середовища, виховання відповідального ставлення до об’єктів природи.