54765875563Відповідно до наказу управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації від 24.11.2021 № 160 „Про проведення обласної виставки-конкурсу „Нова українська школа Черкащини“ з 22 по 24 квітня 2022 року на базі комунального навчального закладу „Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників  Черкаської  обласної ради“ проведено виставку з метою розвитку професіоналізму педагогічних працівників області у контексті впровадження Нової української школи, удосконалення регіональної системи освіти, популяризації кращого педагогічного досвіду та впровадження новітніх технологій НУШ у педагогічну практику.

До участі у виставці запрошувалися педагогічні працівники закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти, методисти і консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників міст, районів та ОТГ.

У зв’язку з введенням воєнного стану виставка пройшла у дистанційному режимі.

   Серед педагогічних працівників, матеріали яких визнані кращими і можуть бути рекомендовані  для впровадження у практику роботи педагогів області, роботи:

- авторського колективу учителів опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів „Ліцей „Ерудит“ Монастирищенської міської ради Уманського району під керівництвом директора Стороженко Наталії Анатоліївни за методичний посібник „Акмешкола: модель, що всебічно враховує зміст та організацію продуктивного освітнього процесу“.

- Безелюк Валентини Григорівни, учителя Копіюватського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастирищенської міської ради Уманського району, за методичний посібник „Як зробити цікавим урок інформатики у початкових класах НУШ“.

 Дипломом інституту КНЗ «ЧОІПОПП» нагороджені педагоги, роботи яких мають високий рівень методичного забезпечення:

Рудик Людмила Володимирівна, Фариба Ірина Альтусівна, учителі української мови і літератури опорного закладу загальної середньої освіти „Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5“ Монастирищенської міської ради Уманського району, за посібник „Текстоцентричний підхід як ефективний засіб формування мовленнєвої компетентності учнів Нової української школи“.

 Сертифікатами інституту КНЗ «ЧОІПОПП» нагороджені педагогічні працівники – лауреати виставки:

- Безелюк Валентина Григорівна, учитель початкових класів Копіюватського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастирищенської міської ради Уманського району, за методичний посібник «Як зробити цікавим урок інформатики у початкових класах НУШ».

- Борець Ольга Олександрівна, учитель початкових класів Копіюватського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастирищенської міської ради Уманського району, за навчально-методичний посібник «Малюнкове читання казок з цікавими завданнями».

- Куценко Любов Василівна, учитель музичного мистецтва опорного закладу «Монастирищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 2» Монастирищенської міської ради Уманського району, за навчальний посібник «Народне мистецтво. Повсякденне життя українців».

- Регент Олена Володимирівна, вихователь групи подовженого дня опорного закладу загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської міської ради Уманського району, за методичний посібник «Компетентнісний підхід в організації та проведенні виховних годин у групі подовженого дня в умовах концепції Нової української школи».

   Вітаємо дипломантів та лауреатів обласної виставки - конкурсу „Нова українська школа Черкащини“. Бажаємо творчого натхнення та нових перемог!

20220222 14341820220222 152312

Консультанти КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників Монастирищенської міської ради" за результатами обговорення з педагогічними працівниками закладів загальної середньої освіти громади, детального вивчення та аналізу модельних навчальних програм та підручників для 5 класу НУШ пропонують для використання у роботі наступний перелік.

20220222 15230520220222 152826

Перелік програм та підручників,

рекомендованих для організації навчання 5-их класів НУШ

у ЗЗСО Монастирищенської громади

Мовно-літературна освітня галузь

Українська мова

Українська література

Зарубіжна література

Природнича освітня галузь

  • Пізнаємо природу 5-6 кл. Біда та ін.
  • «Пізнаємо природу» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д. Д., Гільберг Т. Г., Колісник Я. І.).

Громадянська та історична освітня галузь

Технологічна освітня галузь

  • Технології 5-6 кл. Ходзицька та ін.
  • «Технології» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Ходзицька І. Ю, Горобець О, В., Медвідь О. Ю., Пасічна І, С., Приходько Ю. М., Крімер В. В., Павич Н. М.).

Іноземні мови

  • Друга іноземна мова 5-9 кл. Редько та ін.
  • Іноземна мова 5-9 кл. Зимомря та ін.
  • Іноземна мова 5-9 кл. Редько та ін.
  • «Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Карток Q. Д., Карпюк К. Т.).
  • «Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Джоанна Коста, Мелані Вільямс).
  • «Німецька мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Сотникова С. І., Гоголєва Г. В.).

Математична освітня галузь

Соціальна і здоров'язбережувальна освітня галузь

Етика і предмети морального спрямування

«Етика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Данилевська О. М.).

Інформатична освітня галузь

«Інформатика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти(авт. Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакртько В. В,)

Мистецька освітня галузь

«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Кондратова Л. Г., Федун С. І., Чорний О В.).

Фізична культура

Фізична культура. 5-6 кл. Педан та ін.

93465963458Міністерство освіти і науки затвердило Заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України до 2025 року.

Серед основних складових національно-патріотичного виховання в концепції виокремлені громадянсько-патріотичне, духовно-моральне, військово-патріотичне та екологічне виховання.

Метою національно-патріотичного вихованим визначено становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування активної громадянської позиції, утвердження національної ідентичності громадян па основі духовно-моральних цінностей Українського народу, національної самобутності.

Також у документі докладно прописані заходи до 2025 року для:

  • удосконалення нормативно-правової бази щодо національно-патріотичного виховання (зокрема, розроблення законопроєкту “Про національно-патріотичне виховання”);
  • створення соціально-педагогічних умов для реалізації національно-патріотичного виховання;
  • зміни змісту й форми національно-патріотичного виховання;
  • організації інформаційно-просвітницької роботи у сфері національно-патріотичного виховання;
  • розвитку військово-патріотичного виховання.

Детально ознайомитися з інформацією  можна у вкладенні (наказ МОН від 06.06.2022 №527.)

Attachments:
Download this file (Наказ №527.pdf)Наказ №527.pdf[ ]1656 kB

viinaimr 78f72f6fbeef17e31f691bccd7e4593aВійна зруйнувала чимало планів, у тому числі освітянських. Торік МОН визначало пріоритетні завдання на 2022 рік. Які зміни вніс воєнний стан? Які нововведення вже діють та на що чекати освітянам у новому навчальному році?

1. З вересня п’ятикласники навчатимуться за  програмою НУШ

НУШ — це з вересня 2022 року вже не тільки початкові класи. Усупереч проблемам, які принесла збройна агресія рф, реформа триває і підросла до рівня базової освіти. У 2022 році всі п’ятикласники навчатимуться за програмою НУШ. Тож улітку тривають вебсемінари для предметників щодо впровадження інтегрованих курсів.

Детальніше...

94386568345Ці рекомендації розроблені для учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Згідно Закону України «Про повну загальну середню освіту» кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти.

Основними видами оцінювання результатів навчання учнів, що проводяться закладом, є формувальне, поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне. За вибором закладу оцінювання може здійснюватися за системою оцінювання, визначеною законодавством, або за власною шкалою. За умови використання власної шкали заклад має визначити правила переведення загальної оцінки результатів навчання семестрового та річного оцінювання до системи, визначеної законодавством, для виставлення у Свідоцтві досягнень. Семестрове та підсумкове (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами від 1 до 12. За рішенням педагогічної ради (за потреби) заклад освіти може визначити адаптаційний період впродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання.

Детально з особливостями оцінювання учнів у 5 класах можна ознайомитися у вкладенні.

943655497КУ «ЦПРПП ММР»   постійно працює над  підвищенням  рівня професійної компетентності педагогів. Бути компетентним означає бути здатним мобілізувати в певній ситуації отримані знання й досвід. Початок війни в Україні вніс свої корективи в наше життя.

Особливо багато дітей та дорослих, які перебували в зоні бойових дій, потребують допомоги працівників психологічної служби. Щоб надавати кваліфіковану допомогу потрібно пройти відповідне навчання. Консультант КУ «ЦПРПП ММР»  Свердлик Н.П., яка відповідає за роботу психологічної служби, взяла участь у циклі вебінарів  «Підтримка фахової діяльності та особистісного ресурсу фахівців в період війни» ( 30 год.), організованим ГО «Ла Страда-Україна» та Освітнім центром Верховної Ради України. Поділилася отриманими знаннями на  вебінарах  з працівниками психологічної служби громади. За результатами проведеної роботи в нашій громаді було організовано роботу пункту по наданню первинної психологічної допомоги.

Хочемо зауважити, що в період війни кожна людина повинна дотримуватися етичних  аспектів при зустрічі з постраждалим і керуватися алгоритмом  дій «6П», — підійди, підтримай, пам’ятай (про реальність), посприяй, потурбуйся, передай. Укріплюйте Віру в свої можливості - робіть те, що можете! У будь - якій сфері життя, на будь - якому рівні своїх можливостей - і діти, і дорослі!

Успішно завершили дистанційне навчання директор Залозна Н.Р. та консультанти Гуцал Т.Д., Казміренко Т.В. «Центру професійного розвитку педагогічних працівників Монастирищенської міської ради» за програмою підвищення кваліфікації «Практика створення та діяльності професійних спільнот освітян» ( 30 год.).

Програма навчання розроблена та реалізована сектором професійного розвитку педагогічних працівників Українського інститут розвитку освіти (УІРО) на запити директорів та консультантів щодо організації роботи центрів в умовах воєнного часу.