На виконання плану роботи закладу на 2024 рік та враховуючи вимоги часу, адміністрація КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» у травні 2024 року на базі інституту організовує роботу курсів підвищення кваліфікації для педагогічних працівників області. Пропонуються:

Комплексні професійно-фахові курси підвищення кваліфікації.

Навчальний обсяг занять: 90 годин (3 кредити ЄКТС).

Підготовка вихователів ЗДО з 13.05 до 25.05.2024 проходитиме стаціонарно на базі інституту (очна форма навчання).

Заняття розпочинаються з 8.30 год відповідно до затвердженого розкладу. Слухачам цієї групи необхідно пройти електронну реєстрацію через єдину атестаційну систему (ЄАС) за посиланням, що додається (див. таблицю) та прибути до інституту 13.05.2024 на 08.15 год.

У випадку зміни безпекової ситуації навчання для вихователів ЗДО буде переведено в дистанційний режим, про що буде повідомлено слухачам кураторами груп.

У інших групах навчання проходитиме дистанційно у синхронному режимі (онлайн-заняття) із використанням засобів дистанційного навчання.

Початок занять з 12.30 год відповідно до затверджених розкладів.

Реєстрація на навчання здійснюється через єдину атестаційну систему (ЄАС) за посиланнями, що додаються (див. таблицю). Після реєстрації слухачі на свої електронні скриньки отримають необхідні матеріали для навчання (розклади з посиланнями на заняття та платформи, де будуть розміщені навчальні матеріали). За результатами навчання усі слухачі курсів підвищення кваліфікації отримають електронне свідоцтво встановленого зразка, яке надійде в їхні електронні кабінети, утворені під час реєстрації в ЄАС.

Просимо організувати реєстрацію на навчання педагогів вашого  навчального закладу до 10 травня 2024 року (очна форма навчання) та до 15 травня 2024 року (дистанційна форма навчання) згідно із заявленими одиницями в «Графіку навчання на курсах підвищення кваліфікації».

Звертаємо увагу, що реєстрація на навчання може бути завершена завчасно за умови наповненості групи (не відкладайте реєстрацію на останній день)

Категорія

Дата проведення

Електронна реєстрація

Відповідальний

Травень 2024 року

1

Вихователі ЗДО (очно)

13.05-25.05

oipopp.nppu.org/reg?g=khh3dnnjv1q84hj

Сіренко А.Є., Ванько К.І.

2

Практичні психологи, соціальні педагоги закладів дошкільної освіти

17.05-31.05

oipopp.nppu.org/reg?g=v55n2_qhwd3v8kv

Харитонова С.М.,

Брайченко Т.В.

3

Учителі початкових класів

- « -

oipopp.nppu.org/reg?g=3_2jwzhx2k9kf58

Добровольська Л.Н.,

Кириленко В.М.

4

Фахівці (директори, консультанти) інклюзивно-ресурсних центрів

- « -

oipopp.nppu.org/reg?g=hqbj955f2vnxwnf

Криницька О.Ю.

5

Вчителі (викладачі) предметів природничої освітньої галузі (фізика та астрономія)

- « -

oipopp.nppu.org/reg?g=3hbhbdwbwbn1jh7

Северинова А.М.

6

Фахівці спеціальної освіти (вчителі-логопеди)

- « -

oipopp.nppu.org/reg?g=jb7n6qbb3g3_bjj

Вейлерт Ю.К.

20240413 11202320240413 112401

Неймовірні враження, позитивні емоції, налагоджена співпраця панували на завершальному етапі тренінгу "Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення ", який відбувся 13 квітня в Монастирищенському ліцеї №2 для вчителів початкових класів, вихователів груп продовженого дня, асистентів вчителів.

Неперевершені тренерки Оксана Миколайко та Наталія Олійник - вмотивовані, позитивні, цілеспрямовані, віддані справі наставниці !!! Було цікаво і приємно працювати.

 20240413 09280820240413 113351

Педагоги Монастирищенської громади у командній взаємодії досліджували ефективні педагогічні стратегії НУШ, з'ясовували особливості застосування діяльнісного підходу у власних щоденних професійних практиках та проаналізували його п'ять характеристик, обговорювали освітні втрати та розриви, які потребують оперативного реагування в початковій школі; подорожували Україною за допомогою веб-сервісу Карти Google: розробляли туристичні маршрути для наступних мандрівок; поспілкувалися з видатними постатями минулого за допомогою штучного інтелекту; досліджували "Квітку благополуччя", долучилися до створення "Ресурсної скриньки" та укомплектували "Наплічник педагога" новими ідеями та важливими інсайтами.

20240413 11215520240413 123447

Міський голова Олександр Тищенко, начальник управління освіти, молоді та спорту Ніна Завертана , консультант КУ «ЦПРПП ММР» Наталія Свердлик одержали подяку від організаторів тренінгу за професійно скоординовану діяльність педагогів згідно з графіком, якісно підготовлені місця проведення та організації харчування педагогів, творчий підхід, сприйнятливість до побажань, гнучкість у вирішенні організаційних питань в процесі підготовки та проведенні тренінгів, відповідальне ставлення до спільної роботи і зацікавленість у результаті.

20240413 12304620240413 124401

Завдячуючи спільним зусиллям нам вдалося успішно провести тренінги в рамках реалізації освітньої програми підвищення кваліфікації.

Дякуємо Збройним силам України за можливість працювати та підвищувати свій професійний рівень, директору Монастирищенського ліцею №2 Тетяні Завальній за створені належні умови для проведення навчального тренінгу

.20240413 12530120240413 143808

 

20240406 1130216 квітня 2024 року на базі Монастирищенського ліцею № 2 відбулося навчання вчителів початкових класів, асистентів вчителів та вихователів ГПД Монастирищенської громади за освітньою програмою підвищення кваліфікації "Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення", яка реалізується відповідно до Меморандуму про взаємодію між Міністерством освіти і науки України та The LEGO Foundation у співпраці з КНЗ ЧОІПОП.

Тренерки Оксана Миколайко та Наталія Олійник - вмотивовані, позитивні, цілеспрямовані, віддані справі наставниці !!!

Учасники тренінгу у командній взаємодії обговорювали важливість ранкових зустрічей, досліджували ефективні педагогічні стратегії НУШ, з'ясовували особливості застосування діяльнісного підходу у власних щоденних професійних практиках та проаналізували його п'ять характеристик, обговорювали освітні втрати та розриви, які потребують оперативного реагування в початковій школі; подорожували Україною за допомогою веб-сервісу Карти Google: розробляли туристичні маршрути для наступних мандрівок; поспілкувалися з видатними постатями минулого за допомогою ШІ; досліджували "Квітку благополуччя", долучилися до створення "Ресурсної скриньки" та укомплектували "Наплічник педагога" новими ідеями та важливими інсайтами.

20240406 09434720240406 121241

20240406 12455720240406 142127

Дякуємо консультанту КУ «ЦПРПП ММР» Наталії Свердлик за організаційно-методичний супровід тренінгу та директору Монастирищенського ліцею №2 Тетяні Завальній за створені належні умови для проведення заходу для працівників громади.

IMG 0a2cd072469529e416c52ca2183b19a4 VIMG 2158781ef3691cf2f8e4ee9ca0ce4a0c V

434826597 745240051122682 424581687038969172 n05 квітня відбулося засідання комісії управління освіти, молоді та спорту Монастирищенської міської ради з метою розгляду та оцінювання проєктів, розроблених міськими закладами освіти за методиками тренінгів "UChange SPB: Школа мрії". До складу комісії увійшли: начальник управління освіти, молоді та спорту Монастирищенської міської ради Ніна Завертана, головний бухгалтер централізованої бухгалтерії управління освіти, молоді та спорту Оксана Тертична, міський куратор впровадження проекту, консультант КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Інна Костриця. У роботі комісії взяла участь начальник фінансового управління Млонастирищенської міської ради Оксана Недогода.

Комісією було розглянуто 14 проєктів, розроблених учнями - авторами та членами їх команд з чотирьох закладів освіти громади - ліцею «Ерудит», ліцею «Успіх», Цибулівського ліцею та Монастирищенського ліцею №2. Впровадження шкільного громадського бюджету ставить за мету долучити молодь до процесу ухвалення рішень, навчити основ проєктного менеджменту та бюджетування, розкрити потенціал дітей через креативні проєкти. Розглянуті проекти показали, що учні громади активно включилися в роботу: представили цікаві ідеї, оформили проєктні заявки, розробили кошториси. Комісія управління освіти, молоді та спорту оцінила креативність та ініціативність авторів і надала рекомендації щодо удосконалення кошторисів та більш раціонального використання ресурсів.

Наступним етапом у впровадженні Шкільного громадського бюджету є доопрацювання проєктів і підготовка промоційної кампанії. Міським куратором проекту Інною Кострицею було проведено вебінар з кураторами шкіл, на якому обговорили рекомендації комісії управління освіти, молоді та спорту, визначили, які проєкти і в якому обсязі будуть доопрацьовані, розглянули ключові питання підготовки авторів та їх команд до тренінгового заняття з представлення своїх проєктів, яке відбудеться 10 квітня в онлайн форматі за методикою Ради Європи CivicLab в рамках менторської підтримки проєктом «Зміцнення стійкості демократичних процесів через громадську участь в умовах війни та післявоєнний період» в партнерстві із ГО «Форум розвитку громадянського суспільства».

3453465547686787З 11 до 28 березня 2024 року педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти громади ознайомилися з електронними версіями оригінал-макетів підручників для учнів 11 класу, які були доступні для перегляду в електронній бібліотеці ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Результати вибору вчителями проектів підручників були схвалені рішеннями педагогічних рад ЗЗСО та оприлюднені на шкільних вебсайтах.

Із узагальненим результатом вибору підручників закладів загальної середньої освіти Монастирищенської міської ради можна ознайомитися у вкладенні.

67878686786З 26 по 30 березня в Ужгороді проходив IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій. В олімпіаді взяли участь 24 команди з 22 областей країни. Організаторами заходу стали Міністерство освіти і науки України, Ужгородський національний університет, Національний центр “Мала академія наук України”, департамент освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської ОДА-ОВА,  Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти. Особливості цього заходу полягають у тому, що учні демонстрували знання певних алгоритмів, підходів, виявляли нестандартність мислення та креативність. Реалізація всіх цих ідей та алгоритмів відбувалася у стандартних застосунках Microsoft. В учнів були задачі щодо баз даних, які реалізовані в Access, а також у Word, Excel та Power Point. Ці завдання передбачали не просто креатив, а й знання математики та фізики.

356536646556576576767

88 учнів з усієї України виборювали право називатися кращими в цій галузі. Серед них - Славгородський Владислав,   учень 10-В класу ліцею «Ерудит» Монастирищенської міської ради , який за результатами обласного етапу олімпіади з інформаційних технологій увійшов у склад команди Черкаської області.На жаль, Владиславу не вистачило декілька балів, для того щоб посісти ІІІ місце. Але здобутий ним досвід участі в такому рівні інтелектуальних змагань обов’язково стане потужною мотивацією для підсилення навчання під керівництвом вчителя- наставника Віталія Васильовича Панночки.