985967476736КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» відповідно до Плану роботи інституту на 2022 рік організовує проведення круглого столу «Розвиток комунікативної компетентності педагога». Участь педагогічних працівників у роботі круглого столу сприятиме розвитку їх психологічної компетентності в аспекті формування здатності до продуктивної комунікації з різними учасниками освітнього процесу, зокрема в умовах воєнного стану в Україні.

Зазначений захід передбачає 2 год. онлайн навчання (у синхронному режимі з використанням ІКТ), безкоштовно. Навчання відбудеться 17.11.2022 з 13:00 до 14:20 год. Під час реєстрації учасники отримають посилання на платформу, на якій буде проводитися навчання. Форма для реєстрації: https://forms.gle/u3g9LoSkWFnjv7Zh6

 Реєстрація на заняття триватиме до 15 листопада 2022 року за посиланням.

5476484658Повідомляємо, що за підтримки Міністерства освіти і науки України (далі – МОН), Міністерства цифрової трансформації України, Дитячого фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ) та у співпраці з державною установою «Український інститут розвитку освіти»   (далі – ДУ УІРО), громадською спілкою «Освіторія» доповнено та оновлено навчальний контент вебплатформи дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн» (далі – вебплатформа).

Розміщенню освітніх матеріалів передувала їх експертиза, а методичний супровід наповнення вебплатформи забезпечила ДУ УІРО. Наразі педагогічні працівники мають можливість використовувати ресурс у якості як основного, так і додаткового інструменту для організації та урізноманітнення навчального процесу та індивідуалізації освітніх траєкторій учнів. Окрім розміщених на вебплатформі методичних рекомендацій, покликаних допомогти вчителеві підвищити ефективність навчання, з метою підтримки прагнення освітян краще оволодіти інструментами вебплатформи (реєстрація, створення та налаштування особистого кабінету, організація обговорень під час уроку, відстеження прогресу учнів в режимі реального часу тощо) заплановано серію безкоштовних вебінарів для українських вчителів.

Трансляція заходів здійснюватиметься на Facebook МОН https://www.facebook.com/UAMON, ЮНІСЕФ https://www.facebook.com/UNICEFUkraine, ДУ УІРО https://www.facebook.com/uied.org.ua, громадської спілки «Освіторія» https://www.facebook.com/osvitoria.media о 18.00 згідно розкладу:

19 жовтня — «Креативні уроки з ВШО: історія»;

24 жовтня — «Цифрові можливості ВШО: мобільні застосунки»;

26 жовтня — «Креативні уроки з ВШО: математика»;

31 жовтня — «Гейміфікація та ВШО»;

2 листопада — «Креативні уроки з ВШО: англійська мова»;

9 листопада — огляд курсу для вчителів про ВШО «Професійна діяльність вчителя в умовах цифрового освітнього середовища».

85768546Відповідно до Положення про обласну очно-дистанційну школу «Інтелектуальний резерв Черкащини», затвердженого наказом управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації від 19.09.2008 № 523 з метою пошуку і відбору інтелектуально обдарованих учнів, надання їм додаткових можливостей для покращення рівня навчальних досягнень з навчальних предметів, формування навичок самостійної роботи, стимулювання творчого самовдосконалення і створення умов для реалізації інтелектуальних здібностей учнівської молоді з 12 до 31 жовтня 2022 року проводяться обласні інтернет-олімпіади з: української мови та літератури, історії, правознавства, математики, фізики, астрономії, хімії, біології з екологією, географії, інформатики, інформаційних технологій, економіки,  за таким графіком: 

                                       

п/п

Навчальний предмет

Дата проведення

Відповідальний за проведення

Спосіб проведення

1.

Біологія (8-9 класи).

Біологія і екологія (10-11 класи)

19 жовтня

Даниленко Л. І.

За допомогою ППЗ

«ЗНАЙКА»

2.

Економіка

20 жовтня

Харченко А. М.

3.

Історія

24 жовтня

Боровець Л. М.

4.

Українська мова та література

25 жовтня

Січкар С. І., Архипова В. П.

5.

Правознавство

27 жовтня

Боровець Л. М.

6.

Інформатика

21 жовтня

Шемшур В. М., Безпоясний Б. С.

На сайті

«Ліга  юного інформатика»

7.

Інформаційні технології

26 жовтня

Шемшур В. М., Безпоясний Б. С.

8.

Географія

12 жовтня

Крижанівський В. В.

За допомогою Google-сервісів

 9.

Астрономія

17 жовтня

Северинова А. М.

10.

Математика

18 жовтня

Козлова О. М., Тищенко І. А.

11.

Фізика

28 жовтня

Северинова А. М.

12.

Хімія

31 жовтня

Северинова А. М.

  

Час проведення інтернет-олімпіад: 15.00 – 17.30

Про умови проведення олімпіад  буде повідомлено на сторінці: http://oipopp.ed-sp.net/taxonomy/term/3092.

 Результати проведення інтернет-олімпіад будуть оголошені  до 05 листопада  2022 року  на сторінці: http://oipopp.ed-sp.net/taxonomy/term/3092.

Учні, які посядуть перше місце, будуть мати можливість брати участь в обласних олімпіадах з навчальних предметів поза рейтингом.

Пароль до пробного тесту: перемога

20210114 1012 unnamed
18 жовтня 2022 року на головній сторінці сайту КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» та у розділі "Конкурси, олімпіади: інформація про проведення олімпіад" буде розміщено посилання для виконання завдань олімпіади.
Завдання відкриються у вівторок 18.10.22 о 15.00 і автоматично закриються о 17.30 (час виконання завдань - 2 години).
Для виконання завдань олімпіади необхідно лише перейти за вказаним посиланням.
Брати участь в інтернет-олімпіаді з математики можуть учні 7-11 класів.

587696574У фокусі Всесвітнього тижня медіа та інформаційної грамотності (24-31 жовтня) (Global Media and Information Literacy (MIL) Week) та з метою поширення кращих практик впровадження в освітній процес медіаосвіти особливо у період війни РФ проти України, коли російська пропаганда активно поширює дезінформацію та маніпулює населенням, КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» у співпраці з Академією Української Преси 31 жовтня 2022 року проводить обласну науково-методичну інтернет-конференцію «Медіаосвіта в умовах війни: виклики та можливості». В рамках конференції реалізується обласний конкурс на кращу вправу з інтеграції інфомедійної грамотності «Медіаосвіта як протидія військовим викликам». Умови участі у конференції – додаток 1, у конкурсі – додаток 2.

                                                        Додаток 1

     І. Загальні положення

         До участі в обласній науково-методичній інтернет-конференції «Медіаосвіта в умовах війни: виклики та можливості» (далі – Конференція) запрошуються науковці, методисти, керівники та педагогічні працівники, які мають досвід з актуальних питань впровадження медіаосвіти у закладах дошкільної освіти, закладах загальної середньої освіти, позашкільної, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти.

Детальніше...

9486987567Кожною дією, яку ми пропонуємо дітям, кожним досвідом, у який ми їх запрошуємо, ми можемо робити їх більш глибокими, усвідомленими, сприяти їхньому зростанню, а можемо зробити ці дії формальністю і знецінити.

Для того, щоби “Хвилина мовчання” набула для дітей сенсу, щоби стала усвідомленим проживанням, а не “відпрацюванням”, щоби не посилювати тривогу, а зробити досвідом, де дитина відчуває свій внесок у загальну силу, можна:

  1. запропонувати дітям подумати, як ми можемо виразити свою вдячність і шану тим, хто за нас воює. Важливо, щоби вони самі пропонували формати (слова, листівки, молитви, подяки, покласти руку на серце, посадити дерево, поводитися гідно, говорити українською, знати історію тощо);
  2. обережно говорити, про те, що нам потрібно пам’ятати тих, хто боровся за нашу свободу та загинув, хто став жертвами війни. Хвилини мовчання, хвилини пам’яті та уваги – це наша можливість вшанувати їхнє життя;
  3. важливо запропонувати, чим діти всередині себе можуть наповнити цей момент. Наприклад:
  • сказати “дякую”;
  • сказати “я вас не знаю, але в пам’ять про вас наповню своє життя чимось чесним і добрим”;
  • запалити свічку пам’яті;
  • ввімкнути безпечну лед-свічку “сили” й передавати її по колу;
  • обійнятися й уявити купол сили над усіма учасниками;
  • запропонувати дітям у  групах вигадати свої фрази, які вони будуть промовляти. Це мають бути слова про життя, силу, перемогу. Наприклад: “Слава Україні – Героям Слава!”.

Якщо дія усвідомлена (навіть малюками), вона стає важливим досвідом сили. Якщо ми щось пропонуємо дітям, воно має бути органічним та щирим для нас самих.

Багато дітей втратили близьких через війну, тому ця тема може спровокувати емоційну реакцію. Нам важливо вчасно надати їм підтримку. Саме тому запропоновані вище дії залучають усіх дітей, щоби ніхто не залишався на самоті зі своїми почуттями.

ЗМІНУ СЕНСУ ВШАНУВАННЯ

Для дітей дошкільного віку та віку молодшої школи хвилина, коли вони мовчать та не рухаються – це сам собою складний досвід, що буде спричиняти спротив та змінювати ставлення до сенсу вшанування.

Є такий тест для дорослих: скільки суб’єктивно для людини триває хвилина (коли людина мовчить і не займається скерованою діяльністю)? Чим вищий рівень тривоги, тим більше спотворюється відчуття часу: хвилина за відчуттями минає значно швидше, ніж насправді. Зараз можливість витримати хвилину мовчання стала для дітей та дорослих ще складнішою.

Коли лунає сигнал “Відбій повітряної тривоги”, я всередині себе кажу: “Спасибі ЗСУ” (і моїй Танюші, – це моя близька знайома, яка зараз у ЗСУ). Я хочу, щоби наша вдячність оберігала всіх, хто нас боронить, щоби наша пам’ять поєднувала минуле, теперішнє й майбутнє, щоби слова “Героям усіх часів Слава” – були словами нашої сили й Перемоги!

(Світлана Ройз, дитяча та сімейна психологиня)