364447678997За сприяння КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» вчителі математики Черкаської області вирішили підтримати ініціативу вчителів української мови Черкаського гуманітарно-правового ліцею щодо створення безкоштовної обласної онлайн-школи «Абітурієнт – 2022» та долучаються до проведення дистанційних уроків із математики для учнів із числа внутрішньо переміщених осіб.

Онлайн-школа з математики функціонуватиме двічі на тиждень (вівторок та четвер). Заняття проводитиме команда досвідчених учителів Черкаської області, які готові надати повну навчальну та психологічну підтримку випускникам у цей складний час.

Заняття розпочнуться з 05.04.2022 о 16:00.

Зареєструватися необхідно за формою: https://forms.gle/qCNf7JiTjMbbZgVL7

 Розклад занять за посиланням: https://docs.google.com/document/d/16nLfGI7NapWxotMFMbS1EroKT7LYB7VBXCbG3C3mD2Q/edit?usp=sharing

Просимо довести інформацію до відома учнів 11-х класів, які зареєстровані у  навчальних закладах.громади.

6543765657КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників Монастирищенської міської ради" повідомляє, що на виконання п.4.1. плану роботи КНЗ «Черкаський обласний  інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» та навчально-тренінговий центр SТЕM-освіти 18-22.04.2022 р. проводить регіональний науково-методичний STEM-тиждень «Освітні можливості для майбутнього».

У рамках «STEM-тижня» заплановано наступні заходи:

18 квітня 2022 р. – «Наука – це цікаво!»;

19 квітня 2022 р. – «Освітній STEM-проєкт»;

20 квітня 2022 р. – «STEM-ідеї для гуманітаріїв!»;

21 квітня 2022 р. – «Інженерія, дизайн та мейкерство!»;

22 квітня 2021 р. – «STEM-освіта: природничо-математичний аспект».

Захід проводиться з метою об’єднання інтелектуальних зусиль педагогічного загалу області в аспекті реалізації SТЕM-орієнтованого підходу, висвітлення проблематики з питань розвитку напрямів SТЕM-освіти в регіоні, формування освітнього SТЕM-середовища з використанням інноваційних технологій, засобів та моделей освіти.

До участі у заході запрошуються педагогічні працівники закладів дошкільної освіти, закладів загальної середньої освіти області та позашкільної освіти.

Для представлення напрацювань у галузі STEM-освіти пропонуємо педагогічним працівникам підготувати виступ, презентацію, відеоматеріали та ін. з метою обміну досвідом в рамках проведення STEM-тижня, який відбудеться на базі навчально-тренінгового центру SТЕM-освіти КНЗ «ЧОІПОПП ЧОР» у режимі онлайн:

Дата

Назва

Початок

роботи

Посилання для участі

18 квітня 2022 р.

«Наука – це цікаво!»

10.00

https://meet.jit.si/STEM_WEEK

19 квітня 2022 р.

«Освітній STEM-проєкт»

10.00

https://meet.jit.si/STEM_WEEK

20 квітня 2022 р.

«STEM-ідеї для гуманітаріїв!»

10.00

https://meet.jit.si/STEM_WEEK

21 квітня 2022 р.

«Інженерія, дизайн та мейкерство!»

10.00

https://meet.jit.si/STEM_WEEK

22 квітня 2022 р.

«STEM-освіта: природничо-математичний аспект»

10.00

https://meet.jit.si/STEM_WEEK

Для участі у регіональному науково-методичному «STEM-тижні» педагогам потрібно зареєструватися до 14.04.2022 року за посилання https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScSL5TE1YGfmOzov2DbGLvGaLukdmi-nOCHc6XWlBBkKRzMnQ/viewform?usp=sf_link

Наголошуємо, що у рамках проведення STEM-тижня реалізується обласний конкурсу «Територія STEM». Умови участі у конкурсі – додаток 1-2.

Програма заходу та результати конкурсу будуть розміщені на сайті навчально-тренінгового центру за посиланням https://sites.google.com/view/centr21/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0

Запрошуємо   заклади освіти взяти участі у регіональному науково-методичному STEM-тижні «Освітні можливості для майбутнього!» та обласному конкурсі «Територія STEM».

32456378589У 2022 році одноразово буде змінений порядок вступу абітурієнтів до закладів вищої освіти.

Про це розповів міністр освіти Сергій Шкарлет під час брифінгу в «Медіа Центр Україна».

За його словами, основною метою таких змін є прагнення зберегти прозорість вступу абітурієнтів, особливо на бюджетну форму, уникнути корупційних ризиків.

Вступ на програми фахового молодшого бакалавра

Так, для вступу на освітню програму фахового молодшого бакалавра діти подаватимуть заяви та мотиваційні листи.

Ті, хто вступає на спеціальність, де є творчий конкурс, будуть його проходити, і бал за творчий конкурс враховуватиметься для формування рейтингу вступника.

На всі інші спеціальності для вступу на бюджетну форму навчання треба буде пройти співбесіду замість екзаменів чи конкурсів.

Для вступу на контрактній основі співбесіди не буде, лише заява і лист.

Вступ на програми бакалаврату

Для вступу на бакалавра на основі свідоцтва про повну загальну середню освіту вступники на спеціальності з творчим конкурсом мають подати заяву, мотиваційний лист, а також пройти творчий конкурс, бал за який буде пріоритетним.

При вступі на інші спеціальності на бюджет, включаючи кон'юнктурні спеціальності (це «Гуманітарні науки» (крім спеціальності «Філологія»), «Соціальні та поведінкові науки», «Журналістика», «Право», «Сфера обслуговування», «Міжнародні відносини»), необхідно буде подати заяву, результати національного мультипредметного тесту та мотиваційний лист.

Мультипредметний тест складатиметься з 60 завдань із трьох предметів (планується по 20 завдань з української мови, математики та історії України), на виконання якого буде відводитись 80 хвилин.

«Це робочий варіант, поки не остаточний. Можливо, буде запроваджено вагові коефіцієнти для предметів, у залежності від спеціальності, на яку приймають абітурієнтів», – наголосив Сергій Шкарлет.

Для вступу на контракт, крім кон'юнктурних спеціальностей, треба буде подати лише мотиваційний лист та заяву.

Вступ на програми магістратури

Вступники, що планують здобути освіту на бюджетній основі на кон'юнктурні спеціальності, мають подати заяву, мотиваційний лист і скласти тест із навчальних компетенцій.

Для вступників на контракт необхідно буде подавати заяву та лист.

При вступі на спеціальності «Право» і «Міжнародне право» вступники мають скласти фаховий 3-предметний тест та написати мотиваційний лист.

«Максимально буде упереджено вплив людського фактору на визначення рейтингового балу випускника», – наголосив міністр.

20220329 15071220220329 150647

Шановні колеги!

У рамках реалізації марафону єднання "Разом до Перемоги!", ініційованого управлінням освіти, молоді і спорту Монастирищенської міської ради, просимо публікувати матеріали з хештегом #Разом_до_Перемоги#Діти_Монастирищина_Сьогодення

Ініціативу управління освіти, молоді і спорту підтримали заступники директорів з виховної роботи та педагоги-організатори закладів загальної середньої освіти громади під час засідання творчої групи, яке відбулося 29 березня 2022 року на базі КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників"

5554555355525З огляду на існуючу загрозу життю і здоров’ю учасників освітнього процесу внаслідок збройної агресії російської федерації та оголошення в Україні воєнного стану згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 24 лютого 2022 року No 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», міграцією населення України до більш безпечних регіонів, Міністерство освіти і науки України надсилає методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2021/2022 навчальному році у початковій школі в умовах воєнного часу. З повним текстом методичних рекомендацій можна ознайомитися у вкладенні.

Attachments:
Download this file (рекомендації1.pdf)рекомендації1.pdf[ ]298 kB

567567Війна торкнулася стресом та багатьма викликами життя усіх дітей України. На щастя ми живемо в  безпечній зоні. За період війни у нашу громаду прибуло багато переселенців з дітьми із  місць бойових дій. В  навчальних закладах освіти Монастирищенської громади станом на  30 березня 2022 року навчається 146 дітей-переселенців. Більшість із  них зазнали стресу. Вони були під обстрілами та у зоні бойових дій, пережили смерть рідних, бачили убитих та поранених... У їх душі війна залишила рани - і наше важливе покликання як фахівців надати цим дітям належну підтримку та допомогу, щоби ці рани могли зцілитися... Це завдання в першу чергу працівників психологічної служби.

  30  березня в дистанційному форматі відбувся вебінар для педагогічної спільноти працівників психологічної служби «Технології та етапи кризової інтервенції в умовах війни».

3454543678678678678

Керівник педагогічної спільноти працівників психологічної служби, консультант КУ «ЦПРПП МММ» Свердлик Н.П. презентувала сучасні технології кризового консультування подолання стресу учасниками освітньої взаємодії під час війни. Розглянули багатовимірну модель внутрішньої стійкості Basik PH, як стабілізацію після травматичної події, дебріфінг – метод групової роботи з учасниками, які перенесли психологічну травму, майндфулнес – новий ефективний     метод попередження рецидиву депресії.

Практичний психолог ЗДО «Усмішка» Задояна С.С. підготувала відеоролик про практичне застосування методик  для заспокоєння та зняття стресу у дітей дошкільного віку.

56756456456756787689

Авраменко Н.Д., практичний психолог опорного закладу ЗСО «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5»  професійно презентувала власну систему роботи з дітьми, які мають емоційні та поведінкові порушення.

Практичний психолог опорного закладу ЗСО «Монастирищенський» Ліцей «Ерудит» Тарасюк Н.О. на високому рівні, з використанням сучасних технологій провела майстер -клас «Шість технік заземлення при тривозі чи інтенсивних емоціях».

34535345344564564564564

Учасники зібрання мали можливість обмінятися досвідом  роботи, висловити своє бачення виходу із надзвичайної ситуації, якої ніколи не було. Розглянули основні складові базового пакету допомоги учасниками освітньої взаємодії під час війни.

          Завершенням вебінару став виступ директора  КУ «ЦПРПП ММР» Залозної Н.Р., яка наголосила на пріоритетності, актуальності та необхідності високої професійності діяльності працівників психологічної служби внаслідок складної соціально-політичної ситуації що склалася в країні.