535670986655Одним із основних завдань Мінреінтеграції є, участь у формуванні та реалізації державної політики щодо здійснення заходів з протимінної діяльності, зокрема з інформування населення про небезпеку мін та вибухонебезпечних предметів (далі – ВНП).

Так, в рамках виконання програм та заходів, спрямованих на підвищення рівня обізнаності серед різних вікових груп населення, щодо небезпеки від мін та ВНП, навчання правильному поводженню з ними у небезпечних ситуаціях, Мінреінтеграції забезпечено виготовлення навчальних посібників у вигляді коміксів для дітей «Мінна безпека не без ПЕКа» та «Безпечний Пекосвіт» (далі – навчальний посібник), які було розміщено в мережі Інтернет для безкоштовного завантаження за посиланнями: https://www.ranok.com.ua/info-prazdnichnyeraskraski-kniga-3-snegurochka-5640.html та https://www.ranok.com.ua/infobezpechniy-pekosvit-34684.html відповідно.

Навчальні посібники отримали схвалення від ДНЗ «Інституту модернізації змісту освіти» для використання в освітньому процесі.

Attachments:
Download this file (3254_0001.pdf)3254_0001.pdf[ ]614 kB

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2018 р. № 237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» (зі змінами згідно з постановою КМУ від 17 травня 2021 року № 476) КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», починаючи з 16 травня 2022 року продовжуватиме проводити курси підвищення кваліфікації для керівників закладів загальної середньої освіти (директорів, заступників директорів, завідувачів філій), які викладатимуть у 5-11 класах навчальні предмети, що реалізують компетентнісний потенціал освітніх галузей Нової української школи (мовно-літературної, математичної, природничої, технологічної, інформатичної, мистецької, громадянської та історичної, фізичної культури, соціальної та здоров’язбережувальної).

Враховуючи потреби закладів освіти територіальної громади, просимо організувати персональну реєстрацію на навчання керівників ЗЗСО за посиланням: https://bit.ly/3uXTsYl

Повідомляємо, що з 03 по 12 травня 2022 року буде організований другий потік підготовки педагогічних працівників 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Черкаської області до роботи в умовах Нової української школи (за дистанційною формою, в режимі онлайн).

Надсилаємо посилання для персональної реєстрації вчителів 5-11 класів закладів загальної середньої освіти області, які реалізують компетентнісний потенціал освітніх галузей, на підготовку за основним предметом за 32-годинною програмою, яка містить концептуальний (16 годин) і фаховий (16 годин) блоки з питань реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа»:

Назва освітньої галузі:

Посилання для реєстрації:

мовно-літературна галузь (лише українська мова та література, зарубіжна література)

https://bit.ly/3rzC8qs

громадянська та історична

https://bit.ly/3JOIvwF

математична

https://bit.ly/3vvoE0a

природнича (фізика, хімія, біологія, географія)

https://bit.ly/3uTsS2u

інформатична

https://bit.ly/3uSd7sS

мистецька

https://bit.ly/3JVmJXV

технологічна

https://bit.ly/3K2a8CA

фізичної культури

https://bit.ly/3jOCqph

Увага! Просимо реєструватись лише тих педагогів, які не реєструвались на перший потік. З огляду на те, що навчальні групи формуються у кількості 90 осіб, ті педагоги, які реєструвались на перший потік і не були зараховані на навчання, автоматично будуть запрошені координаторами освітніх галузей на другий потік підготовки до роботи в умовах НУШ. Ми також передбачаємо, що для окремих освітніх галузей будуть організовані третій та четвертий потоки підготовки.

Заняття проходитимуть в режимі онлайн, по дві пари щодня (крім суботи та неділі), початок занять – о 15.30. Конкретний розклад та посилання на місце проведення занять будуть надіслані зареєстрованим педагогам на їхні особисті електронні пошти, які просимо дуже уважно заповнювати під час реєстрації.

Початок підготовки до роботи в умовах НУШ вчителів 5-11 класів, які пройшли навчання за основною освітньою галуззю та потребують підготовки за іншою освітньою галуззю, планується на другу половину травня 2022 року за 16-годинною програмою фахового блоку, про що буде повідомлено додатково.

5e385867bbd95731084018Міністерство освіти і науки України звертає увагу на випадках встановлення окупантами зв'язків із неповнолітніми громадянами України через соціальні мережі та месенджери, надходження пропозицій коштів за інформацію про позиції Збройних сил України. Служба безпеки України наводить приклади встановлення контактів із неповнолітніми з м. Харкова, Луганської області тощо. Зазначимо, що підлітки не встигли передати інформацію ворогу через втручання СБУ. Розглядається питання про притягнення їх до кримінальної відповідальності.

Інформуємо, що в нашій країні покарання за подібні злочини застосувуються до осіб від 16 років, у окремих випадках відповідальність передбачена з 14 років. З огляду на зазначене просимо використати доступні форми комунікацій і провести просвітницьку роботу з учнями закладів загальної середньої і професійної (професійно-технічної) освіти щодо кримінальної відповідальності за подібні злочини та акцентувати увагу батьків на їх відповідальності за дії дітей

54378975098706Станом на 12 квітня до дистанційного навчання в українських школах повернулись понад 3,5 мільйона учнів. Але відновлення навчання – неабиякий виклик для вчителів. Вони мають не лише навчити нового, а й знайти підхід до стривожених школярів. Як дозувати навчальне навантаження під час онлайн-уроків в часи війни? Чи ставити оцінки і чи давати домашні завдання? Які прості онлайн-ресурси використати, щоб учні добре засвоїли урок? Занотували корисні лайфхаки з вебінару від EdEra «Ефективне онлайн-навчання в умовах війни»

Яна Хіжінська, координатора розробки курсів у Unique School, авторка настільних ігор

Онлайн-урок в умовах війни: який він?

Кожен учитель України стикнувся із запитанням: «Як навчати дітей під час надзвичайних ситуацій, під час війни»? Головна мета дистанційного навчання під час воєнного стану – це психологічна підтримка, спілкування, переключення уваги дітей.

- Візьміть за правило: більшість ваших занять мають бути орієнтовані на повторювання. Так ви створите «ситуацію успіху», адже учні оперуватимуть інформацією, яку вже знають.

- Негативним оцінкам – ні; об’ємним домашнім завданням – ні. Батьки навряд чи зможуть підключатись на допомогу дитині та проконтролювати, наскільки якісно та чи в повному об’ємі виконуються завдання. Давайте розвантажимо мам і тат!

- Не варто з самого початку давати нові теми.

- Ставтесь до розсіяності учнів із розумінням. Як і до своєї! Бути зібраними на 100%, як до 24 лютого, може і не вийти. Це абсолютно нормально.

- Поговоріть про почуття та емоції дітей в ці часи. Можете розповісти про базові потреби людини, про те, чому кожен із нас може почуватись так чи інакше, що робити із такими незвичними, неприємними станами.

- Підтримуйте гігієну користування гаджетами. Наприклад, якщо у вас 4 онлайн-заняття по 30 хвилин в день разом із дітьми, зробіть все, щоб діти під час перерви відходили від планшетів, телефонів і ПК. Для цього можете навіть вимикати конференцію, щоб ніхто в ній не засиджувався, не переписувався. В Zoom можете вимкнути мікрофони й чати. Натомість організовуйте дітям челенджі – зробити зарядку, подихати, знайти на клумбі біля дому красиву квітку та пригадати її назву.

Детальніше...

4536053968В рамках спрощеної вступної кампанії 2022 для вступу на контракт, а також для вступу на творчі спеціальності та в деяких інших ситуаціях потрібно буде написати мотиваційний лист. Пояснюємо, яким має бути такий текст, а також говоримо про вимоги до нього і структуру.

Що таке мотиваційний лист і навіщо він потрібен

Мотиваційний лист – це документ, що складається і подається вступником до закладу вищої освіти, у якому пояснюються причини, через які вступник вважає себе найкращим кандидатом для вступу на відповідну навчальну програму. Підготовка такого листа вимагає детального дослідження вступником загального академічного середовища університету та різних освітніх програм.

Загальні поради для написання мотиваційного листа

На сайті Motivation-letter.com пропонується дотримуватись п'яти порад для того, щоб написати хороший мотиваційний лист:

  1. Пізнайте себе. Для написання хорошого мотиваційного листа потрібно добре обміркувати та зрозуміти для самого себе, чому ви зацікавлені в цьому конкретному закладі чи освітній програмі. Запишіть щонайменше п’ять унікальних рис, здібностей чи властивостей, завдяки яким ви виділяєтеся серед усіх інших. Оберіть лише ті, які ви збираєтеся використати у своєму листі, щоб довести приймальній комісії, що ви є цінним кандидатом.
  2. Дослідіть предмет. Оберіть університет і спеціальність, на які ви претендуєте. Дослідіть їх якомога глибше. Дізнайтеся деталі, такі як місія, бачення та девіз університету (факультету) або навіть результати навчання, яких ви повинні досягнути для отримання освітнього ступеня. Ви пройдете довгий шлях до того, коли почнете складати мотиваційний лист. Чим конкретнішими і більш орієнтованими на деталі ви будете у своєму листі, тим краще. Також подивіться приклади мотиваційних листівв інтернеті.
  3. Зробіть першу чернетку. Це важлива частина процесу оформлення вашого листа. У деяких випадках потрібно приблизно 3–4 чернетки. Спочатку напишіть основні ідеї, потім розподіліть їх на розділи і опрацюйте.
  4. Перечитайте лист і перевірте, що ви відповіли на всі важливі запитання. Хто ви та для чого звертаєтесь? Як ви дізналися про університет / факультет / спеціальність? Чому ви хочете навчатися в університеті / на факультеті /на спеціальності? Що робить вас найкращим кандидатом, якого можна прийняти? Підсумуйте, яка саме кваліфікація, життєвий досвід, досвід роботи та особисті якості підготували вас до навчання в університеті.
  5. Завершіть лист. Переконайтеся, що ваш лист поміщається на одну сторінку, написаний правильним шрифтом і ви перевірили правопис та граматику. Дайте його прочитати декільком людям для ознайомлення й коментарів. Це справді допомагає.
Детальніше...