- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 20 січня 2020
-
Перегляди: 955
- 1.Учасниками пробного зовнішнього незалежного оцінювання (далі – ПРОБНЕ ЗНО) є особи, які зареєструвалися для його проходження та здійснили оплату.
- Реєстрація здійснюється через мережу Інтернет на сайті Київського регіонального центру оцінювання якості освіти (далі – Центр) для учасників Київської, Черкаської, Чернігівської областей та міста Києва.
- Реєстрація розпочнеться 03 січня 2020 року з 09:00, завершиться 24 січня 2020 року о 18:00.
- Особі, яка виявила бажання взяти участь в ПРОБНОМУ ЗНО, для реєстрації необхідно:
– зайти в розділ «Пробне ЗНО-2020»;
– ознайомитися з Договором публічної оферти;
– заповнити електронну реєстраційну форму;
– перевірити надходження на вказану при реєстрації електронну адресу логіна та пароля,згенерованих програмою реєстрації на ПРОБНЕ ЗНО, для доступу до «Особистого кабінету учасника ПРОБНОГО ЗНО»;
– роздрукувати та або зберегти на електронних носіях заяву на участь у ПРОБНОМУ ЗНО з логіном та паролем доступу до "Особистого кабінет у учасника ПРОБНОГО ЗНО" і зразком (ами) квитанції(ій) для оплати ПОСЛУГИ ПРОБНОГО ЗНО;
– здійснити оплату на основі зразка(ів) квитанції (ій) для оплати ПРОБНОГО ЗНО не пізніше 26 січня 2020 року;
– через сім календарних днів з моменту оплати самостійно перевірити в «Особистому кабінет і учасника ПРОБНОГО ЗНО» факт надходження коштів.
- У разі ненадходження коштів звернутися до Центру.
- Квитанція про оплату є підтвердженням факту реєстрації на ПРОБНЕ ЗНО.
- Для отримання інформації про пункт(и) проведення ПРОБНОГО ЗНО учасникові необхідно після 02 березня 2020 року зайти до "Особистого кабінет у учасника ПРОБНОГО ЗНО" на сайті Центру за логіном та паролем, зазначеними в заяві на участь у ПРОБНОМУ ЗНО, і роздрукувати запрошення.
- У разі неучасті особи в ПРОБНОМУ ЗНО сплачені кошти не повертаються. Ця особа має право отримати комплект(и) матеріалів ПРОБНОГО ЗНО, звернувшись протягом трьох робочих днів (ураховуючи день тестування) у пункт проведення ПРОБНОГО ЗНО за адресою, указаною в запрошенні.
- Оплачена квитанція вважається підтвердженням ознайомлення та згоди учасника з умовами Договору публічної оферти.
- Кожен зареєстрований учасник може взяти участь у тестуванні не більше ніж з двох предметів за власним вибором:
- 21 березня 2020 року – українська мова і література;
- 28 березня 2020 року (один з предметів на вибір) – біологія, географія, історія України, математика, фізика,хімія,англійська мова,іспанська мова,німецька мова,французька мова.
11.У пункті проведення ПРОБНОГО ЗНО учасник повинен пред'явити такі документи:
-запрошення;
-паспортний або інший документ, що посвідчує особу
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 17 січня 2020
-
Перегляди: 907
Верховна Рада ухвалила новий Закон України «Про повну загальну середню освіту», яким визначено поняття робочого часу та оплати праці педагогічних працівників.
Згідно з нормами нового закону, робочий час педагогічного працівника включає час, необхідний для виконання ним навчальної, виховної, методичної, організаційної роботи та іншої педагогічної діяльності, передбаченої трудовим договором та/або посадовою інструкцією.
Конкретний перелік посадових обов’язків має визначатись посадовою інструкцією, яка затверджується керівником закладу освіти відповідно до вимог законодавства.
Законом встановлено, що засновник або уповноважений ним орган, керівники закладів освіти та їхніх структурних підрозділів не мають права вимагати від педагогічних працівників виконання роботи, не передбаченої укладеним письмовим трудовим договором та/або посадовою інструкцією.
Педагогічна діяльність вчителя включає
1) діяльність у межах його педагогічного навантаження, норма якого на одну тарифну ставку становить 18 навчальних годин на тиждень;
2) окремі види педагогічної діяльності, за які встановлюються доплати у такому співвідношенні до тарифної ставки:
а) класне керівництво у 1-11 (12) класах - 20-25 відсотків;
б) перевірка навчальних робіт учнів - 10-20 відсотків;
в) завідування:
- майстернями, кабінетами інформатики - 15-20 відсотків;
- кімнатами зберігання зброї, стрілецькими тирами, паспортизованими музеями – 10-15 відсотків;
- структурними підрозділами закладів освіти – 25 відсотків;
- навчальними (навчально-методичними) кабінетами, ресурсними кімнатами, лабораторіями, спортивними залами чи майданчиками, навчально-дослідними ділянками - 10-15 відсотків;
- бібліотекою (медіатекою) або за бібліотечну роботу чи роботу з бібліотечним фондом підручників – 5-15 відсотків;
г) за роботу в інклюзивних класах (групах) - 20 відсотків;
ґ) обслуговування комп’ютерної техніки - 10-15 відсотків;
д) проведення позакласної роботи з учнями – 10-40 відсотків;
3) інші види педагогічної (навчальної, виховної, методичної, організаційної) діяльності, передбачені цим Законом та іншими актами законодавства, трудовим договором та/або посадовою інструкцією.
Доплати за інші види педагогічної діяльності вчителя
За інші види педагогічної діяльності законодавством, засновником та\або закладом освіти можуть встановлюватися доплати.
За почесні, вчені, спортивні звання, наукові ступені педагогічним працівникам встановлюються доплати в розмірі 15 - 30 відсотків посадового окладу в порядку, визначеному законодавством.
За педагогічні звання та за роботу в спеціальних закладах освіти (класах, групах) педагогічним працівникам у порядку, визначеному законодавством, встановлюються підвищення посадового окладу на 10 - 30 відсотків.
Вимоги до видів педагогічної діяльності, за які передбачено доплати, підвищення посадового окладу, розмір таких доплат та підвищень, порядок та умови їх встановлення у державних та комунальних закладах освіти визначаються Кабінетом Міністрів України.
Засновник закладу освіти та/або заклад освіти має право встановлювати додаткові види та розміри доплат, підвищення окладів за рахунок власних надходжень.
Засновники приватних, корпоративних закладів освіти мають право встановлювати інші, ніж передбачено цим Законом, розмір і умови оплати праці, винагороди та допомоги для педагогічних і науково-педагогічних працівників. Отримані приватним, корпоративним закладом освіти публічні кошти розподіляються у порядку, визначеному законодавством для державних і комунальних закладів освіти.
Педагогічне навантаження вихователя та асистента вчителя
Педагогічне навантаження вихователя закладу загальної середньої освіти становить 30 годин, вихователя спеціального закладу загальної середньої освіти та асистента вчителя у закладі загальної середньої освіти - 25 годин на тиждень.
Розміри тарифних ставок педагогічних працівників державних і комунальних закладів освіти встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Розподіл педагогічного навантаження у закладі освіти
Розподіл педагогічного навантаження у закладі освіти затверджується його керівником відповідно до вимог законодавства.
Педагогічне навантаження педагогічного працівника закладу освіти обсягом менше норми встановлюється за його письмовою згодою.
Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається у разі зміни кількості годин з окремих навчальних предметів (інтегрованих курсів), що передбачається навчальним планом закладу освіти, або за письмовою згодою педагогічного працівника з додержанням законодавства про працю.
Складено на підставі статті 24 Закону України «Про повну загальну середню освіту», ухваленого Верховною Радою 16 січня 2020 року.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 17 січня 2020
-
Перегляди: 1163
КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради" повідомляє, що в рамках виставки "Інноваційний пошук освітян Черкащини 2020" оголошено конкурс на кращий електронний освітній ресурс. Конкурс проводиться КНЗ "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників" з 01 березня по 20 квітня 2020 року.
Реєстрація кожного учасника конкурсу чи керівника творчої групи за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1S2g03SbhsJWE0foIXeMI0IOsshLjaNSGtLeQG1AVUqg/edit з 25.02 – 28.02.2020 року.
Заявки від закладів загальної середньої освіти району для участі у конкурсі ( в електронному і роздрукованому вигляді) та готові роботи ( на електронних носіях) подаються до КУ "МРМК МРР" до 20 лютого 2020 року.
Детально з умовами проведення конкурсу можна ознайомитися у вкладенні.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 17 січня 2020
-
Перегляди: 942
Український парламент ухвалив новий Закон України «Про повну загальну середню освіту». За відповідне рішення 16 січня проголосували 327 народних депутатів.
Ухвалення нового закону обумовлено потребою в нормативному забезпеченні реформування системи загальної середньої освіти, розпочатого після прийняття в 2017 році закону «Про освіту».
Очікується, що ухвалення документа сприятиме підвищенню якості загальної середньої освіти, розширенню автономії шкіл, формуванню у школярів необхідних для життя компетентностей, розвитку закладів освіти усіх форм власності тощо.
Зокрема, закон урегульовує питання доступності до повної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами, а також територіальної доступності шкіл, питання обов’язку органів влади забезпечувати відповідну доступність, регулює питання забезпечення якості шкільної освіти, питання мови освіти у школах, сертифікації педагогічних працівників.
Також закон унормовує питання ресурсного забезпечення шкіл, засад здійснення інституційного аудиту, батьківського та учнівського самоврядування, питання прав та обов’язків учасників освітнього процесу тощо.
За словами міністра освіти і науки Ганни Новосад, новий закон «Про повну загальну середню освіту» це нові можливості для учнів, вчителів та освітніх управлінців, а також гарантії для батьків.
З основними тезами Закону можна ознайомитися у вкладенні.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 17 січня 2020
-
Перегляди: 1175
Відповідно до наказу Міністерства освіти № 1362 від 07 грудня 2018 року (зі змінами від 09.01.2020 року), заповнювати класний журнал мають право класний керівник та вчителі, які викладають окремі предмети у початкових класах Нової української школи. На них покладена особиста відповідальність за своєчасність, стан та достовірність записів.
Записи в журналі робляться виключно державною мовою. На тих сторінках, що відведені для навчальних предметів з іноземних мов, можуть записуватись теми уроків, екскурсій, проектів мовою навчального предмета.
Робити записи на всіх сторінках журналу необхідно чітко й розбірливо, пастою або чорнилом одного кольору. Якщо для вивчення окремих предметів клас ділиться на групи, то для кожної з них у журналі відводяться окремі сторінки і після назви предмета у дужках записують номер групи (I група; II група).
Предметна інтеграція змісту початкової освіти має бути відображена в робочому плані закладу загальної середньої освіти. Назви предметів у розкладі занять учнів і класному журналі мають співпадати з їх назвами у робочому навчальному плані.
Типовими освітніми програмами визначається реалізація змісту дев'яти освітніх галузей у навчальних предметах «Українська мова», «Іноземна мова», «Математика», «Фізична культура» та двох інтегрованих курсах «Я досліджую світ», «Мистецтво». Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О. Я. Савченко, передбачає ще і навчальний предмет «Технології і дизайн».
Освітня галузь «Мовно-літературна» за типовою освітньою програмою під керівництвом О. Я. Савченко реалізується у навчальних предметах «Українська мова» та «Іноземна мова». Запис у журналі «Українська мова» в цьому випадку фіксується як окремий предмет (7 годин на тиждень).
Освітня галузь «Мовно-літературна» за типовою освітньою програмою під керівництвом Р. Б. Шияна реалізується у навчальних предметах «Українська мова», «Іноземна мова» та інтегрованому курсі «Я досліджую світ». Вивчення української мови передбачає часовий розподіл програмового матеріалу між предметом «Українська мова» та інтегрованим курсом «Я досліджую світ» (мовно-літературна галузь), відповідно до якого 5 годин на тиждень використовується на вивчення української мови як окремого предмета, 2 години української мови на тиждень включені до інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (мовно-літературна галузь). Відповідно до зазначеного українська мова фіксується як окремий предмет (5 годин на тиждень). В інтегрованому курсі «Я досліджую світ» зміст мовно-літературної галузі розгортається лінійно разом із змістом решти галузей, що інтегруються, і записується на сторінках, виділених для курсу «Я досліджую світ».
Для обох програм запис навчального предмета «Іноземна мова» зверху у лівій частині сторінки журналу уточнюється назвою мови, яка вивчається. Якщо клас ділиться на групи, у дужках записується номер групи. Для кожної групи відводяться окремі сторінки для запису уроків.
Освітня галузь «Математична» реалізується через вивчення окремого навчального предмета «Математика» (за типовою освітньою програмою О. Я. Савченко у 1-2 класах - 4 години, у 3-4 класах - 5 годин на тиждень; за типовою освітньою програмою Р. Б. Шияна у 1-2 класах - 3 години, у 3-4 класах – 4 години на тиждень) та включенням програмового змісту з математики, розрахованого на 1 навчальну годину, в інтегрований курс «Я досліджую світ» (за типовою освітньою програмою Р. Б. Шияна). При заповненні журналу навчальний предмет «Математика» фіксується на одній сторінці, зміст записується відповідно до календарно-тематичного планування.
Зміст освітніх галузей «Природнича», «Соціальна і здоров’язбережувальна», «Громадянська та історична», «Технологічна» представлений в інтегрованому курсі «Я досліджую світ».
Запис змісту уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для обох програм фіксується відповідно до календарно-тематичного планування. Виокремлювати освітні галузі не потрібно.
Календарне, поурочне планування та модельна програма складається вчителем у довільній формі, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя. Встановлення універсальних у межах закладу загальної середньої освіти, міста, району чи області стандартів таких документів є неприпустимим.
Автономія вчителя має бути забезпечена академічною свободою, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільним вибором форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі, розробленням та впровадженням авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання.
Вчитель має право на вільний вибір освітніх програм, форм навчання, самостійно переносити теми уроків відповідно до засвоєння учнями навчального матеріалу, визначати кількість годин на вивчення окремих тем.
Оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи здійснюється вербально. Облік результатів завершального (підсумкового) оцінювання, що здійснюється з урахуванням динаміки зростання рівня навчальних досягнень учня/учениці, фіксується в свідоцтві досягнень.
У 1 класі домашнє завдання не задається та відповідно не фіксується у класному журналі. У 2 класі домашнє завдання є необов’язковим, проте на непарній сторінці розвороту журналу в графі «Завдання додому» можуть зазначатися пошуково-дослідницькі та творчі завдання.
У 3-4 класах домашні завдання, у разі їх надання, обов’язково фіксуються у класному журналі. У відповідній графі стисло записуються зміст (сторінки підручника, номери задач тощо) та/або спосіб виконання завдання (вивчити напам'ять, повторити, розв'язати тощо). Допускається запис домашнього завдання (назва тексту тощо) мовою навчального предмета (іноземною, національної меншини).
На вихідні, святкові та канікулярні дні домашнє завдання не задається та відповідно не фіксується у класному журналі.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 15 січня 2020
-
Перегляди: 837
Український історичний календар у січні містить кілька знаменних подій пов`язаних з першою українською революцією ХХ століття:проголошення незалежності УНР та День Соборності України у пам`ять про проголошення Акта Злуки ( 22 січня) , день пам`яті полеглих у бою під Крутами( 29 січня).
День Соборності України – свято , що відзначається щороку 22 січня в день проголошення Акту возз`єднання Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки, що відбулося у 1919 році. Офіційно в Україні День Соборності відзначається з 1999 року. Свято встановлено «…враховуючи політичне та історичне значення об`єднання Української Народної республіки і Західноукраїнської народної Республіки та утворення єдиної ( соборної)української держави …»згідно з Указом Президента України « Про День Соборності України» від 21 січня 1999 року №42/99.
День Соборності – це нагадування про те, що сила нашої держави в єдності українських земель. З метою відзначення Дня Соборності , забезпечення національної єдності та громадянської злагоди КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної\ ради" надає методичні рекомендації для проведення відповідних заходів у закладах загальної середньої освіти району. З рекомендаціями можна ознайомитися у вкладенні.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 14 січня 2020
-
Перегляди: 859
КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради" повідомляє, що 22 січня 2020 року о 10-00 у малій залі Будинку рад відбудеться робоча нарада керівників та заступників керівників закладів загальної середньої освіти з навчально-виховної роботи.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 14 січня 2020
-
Перегляди: 940
Повідомляємо про можливість участі в освітньому проєкті « Відкривай Україну» , зініційованому Фундацією соціальних інновацій « З країни в Україну»» . Проєкт спрямований на соціальну інтеграцію підлітків у суспільство, формування здорових звичок змінотворця в кожному небайдужому підлітку та виховання щирих громадян своєї держави .
Основні інструменти, які використовує для цих цілей Проєкт – це навчання проєктному менеджменту, критичному мисленню та м`яким навичкам. Ціннісною основою Проєкту є діяльність учасників в командах, гейміфікована онлайн-платформа, командні дослідження проблематики власних міст, втілення проєктів на основі ідеї глобального партнерства між бізнесом, владою та громадою.
Проєкт триває близько 10 місяців та складається з таких етапів:
І етап: шкільний комунікаційний етап, під час якого учні реєструються на онлайн-платформі (https://www.vidkruvai.com.ua/) і формують команди, обирають менторів, досліджують проблематику свого міста та формують ідею проєкту, яку презентують на рівні школи;
ІІ етап: міський етап проєктної діяльності, під час якого команди мають реалізувати проєкт в своєму місті та досягнути поставленої мети, зняти відео-презентацію завершеного проєкту та розмістити її на онлайн-платформі;
ІІІ етап : півфінал Проєкту , який пройде одночасно в понад 20 обласних центрах країни у форматі фестивалів освітніх інновацій « Освітній Хайп», де команди презентуватимуть свої проєкти перед регіональним журі, познайомляться з експертним середовищем міста та своїми однолітками, оберуть переможця від області з метою подальшої презентації проєкту під час фіналу;
IV етап: фінал у форматі великої події у Київському палаці спорту для всіх учасників Проєкту для жителів столиці, а також низки подій для фіналістів та експертного середовища на десятках різних локацій міста Києва.
Контактні особи – Світлана Кашенець, керівниця проєкту – тел. 068-606-63-75
Додаткова інформація : офіційні сторінки проєкту « Відкривай Україну» в соцмережах: https://www.facebook.com/vidkruvai/ukrainu/; відео інструкція реєстрації учасників на онлайн-платформі:https://www.facebook.com/vidkruvai.ukrainu/videos/252245515448031/
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 14 січня 2020
-
Перегляди: 950
Комунальна установа « Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради» організувала та забезпечила участь методиста Монастирищенського Будинку дитячої творчості та юнацтва Мурзак Г.В. у методичному вернісажі для педпрацівників позашкілля . Тема заходу:« Інноваційні підходи до управління системою методичної роботи».
Під час проведення вернісажу Галина Валентинівна мала можливість ознайомитись зі змінами щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів позашкільної освіти, з таким інструментом моніторингу в позашкільній освіті як «кваліметрія» , з використанням інтерактивних дидактичних матеріалів в роботі методиста та взяти участь в тематичних тренінгах.
Особливо цікавим та пізнавальним для учасників заходу був MIND- тренінг, на якому методисти відпрацювали нові форми мотивації та спонукання до самоаналізу й пошуку шляхів як змінити себе та протистояти проблемам, які виникають.
В заході взяли участь 37 представників з закладів позашкільної освіти, методистів з усіх куточків Черкаської області.
Отриманні знання та враження сподіваємось додадуть творчої наснаги та обов`язково допоможуть у подальшій роботі працівникам позашкільної освіти.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 13 січня 2020
-
Перегляди: 985
КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради" повідомляє, що на виконання Плану семінарів-практикумів для педагогічних працівників закладів позашкільної освіти на 2020 рік, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 28.11.2019 № 1489, з 25 до 28 лютого 2020 року у м. Київ Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді буде проведений семінар-практикум для керівників обласних методичних об’єднань біологічного напряму (Великий біологічний колоквіум).
До участі в заході запрошуються головиобласних методичних об’єднаньбіологічного напряму, вчителі біології, науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти, методисти відділів освіти державних адміністрацій та об’єднаних територіальних громад.
Програмою семінару-практикуму передбачено:
- обговорення напрямів модернізації методики викладання біології;
- майстер-класи з авторських методик викладання біології в закладах середньої, професійно-технічної, вищої та позашкільної освіти;
- перебування в експериментальних лабораторіях науково-дослідних установ НАН України.
Для участі в заході необхідно до 20 лютого 2020 року пройти он-лайн- реєстрацію за електронною адресою:https://nenc.gov.ua/?page_id=11863
За підсумками проведення заходу планується видання електронного збірника методичних матеріалів. Учасники (за бажанням) до 20 лютого 2020 р. подають методичні матеріали, що повинні відображати методику викладання біології, власний досвід вчителя, розкривати педагогічні технології, на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (тема листа: «Біологічний колоквіум»).
Матеріали(обсягомдо10сторінок)подаютьсявформатіMicrosoftWord,шрифт
«TimesNewRoman 11 pt». Параметри сторінки: формат А4 (210х297 мм, орієнтація портретна) з полями: верхнє, нижнє, ліве, праве – 20 мм., без нумерації сторінок. Інтервал–одинарний.Назвустаттінеобхіднодрукувативеликимилітерами(шрифт
14) з вирівнюванням по центру. Справа під назвою доповіді – ім’я, по-батькові, прізвище автора; нижче, через два інтервали, симетрично тексту – повна назва організації.
Заїзд та реєстрація учасників – 25 лютого 2020 р. до 11.00 год. за адресою: м. Київ,вул.Вишгородська,19,Національнийеколого-натуралістичнийцентручнівської молоді.
Проїзд від залізничного вокзалу м. Києва – маршрутними таксі №558 або №181 до зупинки «вулиця Мостицька».
Від'їзд – 28 лютого після 14.00.
Учасники заходу отримають сертифікати.
Витрати на відрядження здійснюються за рахунок організації, що відряджає (проживання в гуртожитку Національного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді від 250 грн. на добу).
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 13 січня 2020
-
Перегляди: 820
11 січня 2020 року на базі Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №17 Черкаської міської ради для переможців І-ІІІ он-лайн етапів Національного чемпіонату з усного математичного рахунку Прангліміне‒2019 відбувся обласний фінал Всеукраїнських змагань з усного математичного рахунку в режимі он-лайн Прангліміне.
В обласному змаганні взяли участь переможці перших трьох етапів змагань, які відбувались у навчальних закладах, і визначали їх за двома кращими з трьох отриманих результатів.
У цьому році до обласного фіналу потрапили учасники із 4 районів ( Христинівський, Золотоніський, Монастирищенський, Черкаський) та 3 міст (Черкаси, Умань, Сміла).
Всього змагалось 40 учасників з шести вікових категорій: чомучки (1-3 класи); дослідники (4-6 класи); дівчата 7-11 класи; хлопці 7-11 класи; сеньйорити і сеньйори (учителі).
Комунальною установою «Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради» було організовано дебют нашого району у цих змаганнях. До складу команди під керівництвом Сергія Сабадина увійшли учениця 8 класу Монастирищенського ліцею-інтернату «Обдарованість» Малтапар Анастасія та учень 4 класу Монастирищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. «Ліцей «Ерудит» Бровко Костянтин.
Вітаємо наших учасників та бажаємо успіхів у наступних змаганнях.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 03 січня 2020
-
Перегляди: 904
З 2020 року під час підвищення кваліфікації діятиме принцип «гроші ходять за вчителем», а самі педагоги братимуть безпосередню участь у плануванні свого професійного розвитку. Необхідні зміни до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників затвердив Уряд. (Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року «Про внесення змін до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»
«Принцип “гроші ходять за вчителем” було закладено у Порядок під час його прийняття у серпні 2019 року, однак його механізм необхідно було доопрацювати. Тепер ситуацію виправлено, і вже з наступного року вчителі зможуть самостійно обирати форму, вид і місце підвищення своєї кваліфікації. Кошти на розвиток вчителів закладено у державну субвенцію НУШ, яка у держбюджеті складає 1,4 млрд гривень. Вже у січні 2020 року буде зрозуміло, скільки на розвиток вчителів отримуватимуть заклади освіти і, відповідно, самі педагоги», – зазначила Міністр освіти і науки Ганна Новосад.
Згідно з Порядком, підвищення кваліфікації плануватимуть у два етапи. На першому етапі педагогічна рада затверджуватиме орієнтовний план підвищення кваліфікації на наступний рік. Він має містити інформацію про загальну кількість вчителів, які планують професійний розвиток, основні напрями та перелік суб’єктів підвищення кваліфікації. План має формуватись із урахуванням пропозицій самих вчителів.
Другий етап розпочинатиметься після затвердження кошторису закладу освіти на відповідний рік і оприлюднення його керівниками закладів. Протягом 15 календарних днів після цього вчитель подаватиме пропозицію до плану підвищення кваліфікації, яка міститиме дані про:
- тему (напрям, найменування) відповідної програми (курсу, лекції, модуля тощо), форми;
- обсяг (тривалість);
- суб’єкта (суб’єктів) підвищення кваліфікації;
- вартість підвищення кваліфікації (у разі встановлення) або про безоплатний характер надання освітньої послуги.
Після цього пропозицію вчителя розглядатиме педагогічна рада, яка може уточнити її, наприклад, з урахуванням обсягу коштів, передбачених на підвищення кваліфікації.
Нагадаємо, Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників надає вчителям широкі можливості для професійного розвитку.
Так, підвищувати кваліфікацію вони зможуть не лише у закладах освіти та наукових установах, а й користуючись послугами юридичних чи фізичних осіб, у тому числі й фізичних осіб – підприємців. Підвищення кваліфікації може відбуватись на спеціальних програмах або на семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах та стажуваннях.
Форми, види та суб’єкти підвищення кваліфікації вчителі обиратимуть самі згідно зі своїми професійними потребами.
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 03 січня 2020
-
Перегляди: 927
КУ "Монастирищенський районний методтичний кабінет Монастирищенської районної ради" повідомляє, що у січні 2020 року буде проходити науково-практична інтернет-конференція до 160-річчя А.П.Чехова з проблем:
- Ідеал людини в творах А.П.Чехова
- Світ людини і світ речей в оповіданнях А.П.Чехова
- Інтелігентність справжня і уявна в творах А.П.Чехова
- Роль художньої деталі в оповіданнях А. П. Чехова
- Його ворогом була вульгарність…
- Образ «маленької людини» в літературі (за творами Гоголя, Достоєвського, Чехова та Кафки).
До участі в інтернет-конференції запрошуються вчителі зарубіжної літератури, які мають напрацювання із зазначених проблем.
Статті для участі в інтернет-конференції просимо надсилати до 1 лютого 2020 року на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Про обговорення статей учасників Інтернет-конференції на форумі Черкаського освітянського порталу буде повідомлено додатково.
Вимоги до оформлення матеріалів: шрифт Times New Roman; кегль 14; міжрядковий інтервал 1,5; усі поля – 2 см.; редактор Word; автоматичні переноси не застосовувати; текст вирівняти по ширині сторінки. Між словами та знаками допускається тільки один пробіл.
На першій сторінці в правому верхньому куті вказати прізвище, ім’я, по батькові (повністю), повну назву навчального закладу, під ним по центру – назва статті великими літерами (напівжирним шрифтом), нижче через рядок — курсивом анотація (до 5 рядків) українською мовою.
Далі, з абзацу, основний текст. Мова написання – українська і російська. Після тексту статті обов’язково подається список літератури. Посилання на джерела – у квадратних дужках за таким зразком [5, с.175]. Перша цифра – порядок джерела в списку літератури, а друга – номер сторінки. Загальний обсяг статті до 7 сторінок.
Автори статей несуть відповідальність за зміст і достовірність поданих матеріалів. Редакційна колегія залишає за собою право відхиляти статті, які не відповідають зазначеним вимогам.
Довідки за телефоном (0472) 64-95-22, та електронною поштою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.