Організація дистанційного навчання:види навчальної діяльності
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Дистанційне навчання
-
Опубліковано: 15 січня 2021
-
Перегляди: 859
ОФЛАЙН-ДІЯЛЬНІСТЬ |
ОНЛАЙН-ДІЯЛЬНІСТЬ |
|
Попередня підготовка |
• опитування • вхідний контроль |
• ознайомлення або повторення термінології, потрібної для роботи з темою • короткі промовідео / аудіо • інфографіки • діагностичне тестування |
Подання нової інформації |
• презентація • пошук відповідей на питання • обговорення кейсів |
• відеозапис • аудіозапис • тексти • відеоконференція • робота з кейсами • пошук відповідей на питання |
Тренування |
• обговорення • дебати • питання-відповіді • групові виконання завдань не на оцінку • практичні завдання не на оцінку • спостереження за явищем • рольові гри, симуляції |
• питання для самоперевірки • обговорення (чат, форум) • виконання інтерактивних вправ • віртуальні тренажери • спостереження за явищем • робота з кейсами • пошук відповідей на питання • перегляд фільмів |
Виконання практичного завдання |
•завдання, що виконуються під час практичних та лабораторних занять |
• пошук відповідей на питання • віртуальні лабораторні роботи • інтерактивні практичні завдання • різнорівневі індивідуальні та групові завдання (звіт, презентація, проєкт, відеозапис тощо) • робота над спільними документами |
Оцінювання |
• контрольна робота • опитування • виконання практичного завдання |
• інтерактивне тестування • усна відповідь • виконання практичного завдання (відеозапис) • письмова робота |
Рефлексія |
• діалог, групове обговорення • короткі усні / письмові відповіді на питання |
• розроблення нотаток до лекцій • карти пам’яті • підготовка мультимедійних презентацій • відповіді на рефлексивні питання • портфоліо • ведення щоденника |
Зворотний зв’язок |
• групові та індивідуальні консультації • коментарі під час заняття від педагога |
• автоматизовані тести для самоконтролю • чат, форум, опитування • аудіо-, відео- або текстові повідомлення з коментарем • завдання взаємного оцінювання знань • оцінювання педагогом результатів групової співпраці |