675847565748Міністерство освіти надає дозвіл учителям на здійснення оцінювання учнів з деяких навчальних предметів за принципом «зараховано»/«не зараховано». Про це йдеться у роз'ясненні Міністерства освіти щодо найпоширеніших запитань вчителів, які стосуються організації освітнього процесу в умовах карантину.

Зокрема, вчителі зможуть здійснювати тематичне, семестрове або річне оцінювання учнів з предметів «Фізична культура», «Трудове навчання», «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво», «Основи здоров’я» та окремих предметів варіативної складової не за 12-бальною шкалою, а - «зараховано»/«не зараховано». Цей принцип оцінювання вчитель може застосовувати у разі проведення понад 50% уроків у дистанційному форматі.

У Міністерстві освіти і науки наголошують, що можливість запровадження власної шкали оцінювання результатів навчання учнів визначена законом «Про повну загальну середню освіту».

«Згідно із частиною четвертою статті 17 Закону за вибором закладу освіти оцінювання може здійснюватися за власною шкалою оцінювання результатів навчання учнів. У разі запровадження закладом освіти власної шкали оцінювання результатів навчання учнів ним мають бути визначені правила переведення до системи оцінювання, визначеної законодавством», - зазначили у Міністерстві освіти і науки. З текстом роз'яснення можна ознаомитися у вкладенні.

46376453647586КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради"  організовує навчання педагогічних працівників району з питань упровадження дистанційного навчання.

Заняття відбуватимуться в кабінеті мультимедійних технологій опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. «Монастирищенський «Ліцей «Ерудит»  згідно графіка . Початок занять о 15-00.

Дата проведення заняття

Назва закладу загальної середньої освіти

15.09.2020

Опорний ЗЗСО І-ІІІ ст. «Монастирищенський «Ліцей «Ерудит»

16.09.2020

Опорний заклад «Монастирищенський ЗЗСО І-ІІІ ст.№2», Бачкуринська та Сарнівська філії опорного закладу «Монастирищенський ЗЗСО І-ІІІ ст.№2».

17.09.2020

Опорний ЗЗСО І-ІІІ ст. «Монастирищенський «Ліцей «Ерудит»

18.09.2020

Халаїдівська і Шабастівська філії опорного ЗЗСО І-ІІІ ст. «Монастирищенський «Ліцей «Ерудит», Леськівський ЗЗСО І-ІІІ ст.

21.09.2020

Опорний заклад «Цибулівський ЗЗСО І-ІІІ ст.», Івахнянський ЗЗСО І-ІІІ ст.

22.09.2020

Опорний ЗЗСО І-ІІІ ст. «Монастирищенський «Ліцей «Ерудит»

24.09.2020

Коритнянський ЗЗСО І-ІІІ ст., Сатанівський ЗЗСО І-ІІІ ст., Монастирищенський ліцей-інтернат «Обдарованість».

25.09.2020

Княже-Криницький ЗЗСО І-ІІІ ст., Княжиківський ЗЗСО І-ІІІ ст., Копіюватський ЗЗСО І-ІІІ ст., Шарнопільський ЗЗСО І-ІІІ ст.

28.09.2020

Опорний ЗЗСО І-ІІІ ст. «Монастирищенська спеціалізована школа №5», Летичівська і Аврамівська філії опорного ЗЗСО І-ІІІ ст. «Монастирищенська спеціалізована школа №5».

YAk vchytelyam vesty klasnyj zhurnal pid chas karantynu rozyasnennya MON e1585059713786Міністерство освіти і науки пояснило, як вчителям вести класні журнали під час карантину.

Про це є в листі МОН до керівників освітніх департаментів та директорів шкіл. Із текстом листа можна ознайомитися у вкладенні.

Рекомендуємо завершення заповнення шкільної документації, зокрема класних журналів у друкованому вигляді, відтермінувати до нормалізації епідеміологічної ситуації, – зазначено в листі.

Міністерство пропонує облікувати робочі година вчителя, який веде дистанційне навчання, відповідно до навчально навантаження та розкладу занять. Розклад занять та робочі години на час дистанційного навчання рекомендують максимально наблизити до звичайних.

“Враховуючи те, що забезпечити виставлення оцінок та фіксації тем у журналі на паперових носіях за безпосередньої присутності учнів в режимі карантину не є можливим, виставлення оцінок та зазначення тем слід здійснювати відповідно до безпосередньо проведених навчальних занять у дистанційному режимі через електронні та інші наявні засоби, – додали у відомстві.

Після закінчення дистанційного навчання оцінки слід буде перенести у звичайний класний журнал.

“Якщо технічні можливості не дозволяють провести оцінювання навчальних досягнень учнів дистанційно, рекомендуємо відтермінувати його проведення до завершення епідеміологічної ситуації”, – зазначили в МОН.

Окрім того, за рішенням закладу на час дистанційного навчання у класному журналі може зазначатися:

  • тематика навчального матеріалу та домашніх завдань;
  • форми роботи (онлайн-консультації, відеоуроки, скайп-конференції, тестування тощо).

005 1 iОскільки багато навчальних закладів по всьому світу, зокрема і в Україні, вже закриті для відвідування, або планують цей крок через COVID-19, більше половини учнів світу не можуть відвідувати навчальні заклади. Педагоги зіштовхуються з проблемою викладання дистанційно в небачених масштабах, а в деяких випадках – вперше.

У зв’язку з цим, Google створив нові ресурси дистанційного навчання, зокрема колекцію навчальних матеріалів, список корисних додатків, новий ресурс YouTube Learn@Home>, розроблений для сімей, а також низку публікацій на блозі та вебінарів.

Також Google зробив преміальні функції Meet безкоштовними для шкіл до 1 липня 2020 року. Це включає в себе можливість 250 учасників спілкуватися одночасно, записувати уроки та прямі трансляції.

Також Google повідомив про запуск української версії ресурсу «Навчайте з дому» для допомоги вчителям та учням у дистанційному навчанні. Навчайте з дому – головний центр інформації, підказок, тренінгів та інструментів з ресурсу Google for Education, який допоможе вчителям продовжувати викладати, навіть якщо вони не знаходяться фізично в класі.

На сайті пропонуються поради щодо того, як почати дистанційне навчання, наприклад:

  • Як викладати в Інтернеті;
  • Як викладати дистанційно без відеоконференцій;
  • Як зробити уроки доступними для всіх учнів;
  • Як залучати учнів до активної співпраці під час дистанційного навчання;
  • Як співпрацювати з іншими викладачами.

Цей ресурс буде продовжувати розвиватися, він створений за підтримки та співпраці з Інститутом інформаційних технологій в освіті ЮНЕСКО, який також співпрацює з іншими партнерами у галузі освіти у відповідь на цю надзвичайну ситуацію.

FB Ad google classroomПропонуємо використовувати для організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти додаток Google Classroom. З інструкцією щодо створення освіьтнього середовища  у даному додатку можна ознайомитися у вкладенні.

324354657817 березня 2020 року комунальним навчальним закладом «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» проведено вебінар «Методика організації дистанційного навчання», в якеому взяли участь методисти КУ "Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради".  У ході вебінару було розглянуто методики та  інструменти підвищення якості дистанційної освіти учнів у період карантину і запропоновано перелік інтернет-ресурсів для використання у загальноосвітніх навчальних закладах.

На сайті інтернет-школи «Навчально-методичний супровід внутрішньої системи забезпечення якості освіти» розміщено методичні матеріали для дистанційної форми навчання «Використання хмарних технологій і вебтестування в системі забезпечення якості освіти», «Моніторинг навчальних досягнень учнів як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти».

Для керівників закладів освіти працівниками лабораторії розвитку освіти та педагогічних інновацій КНЗ «ЧОІПОПП ЧОР» пропонується використовувати матеріали, що розміщені на сайті «Професіонал» https://sites.google.com/site/profiosvita/home. Зокрема, створена сторінка «Карантин», на якій розміщуються посилання на документи щодо організації освітнього процесу під час карантину:
-нормативні документи (законопроекти Верховної Ради, Державної комісії з питань ТЕБ і НС, накази та листи Міністерства охорони здоровʼя України, Міністерства освіти і науки України);
-рекомендації щодо організації освітнього процесу;
-методичні матеріали для підвищення кваліфікації працівників.

Для вчителів початкових класів на сторінці педагогічного інтернет-клубу «Галерея педагогічних здобутків» працівниками відділу початкової освіти інституту представлено посилання на інтернет-ресурси для організації роботи учнів початкових класів в дистанційному режимі під час карантину.

-Математика, 1 клас
-Матеріали презентацій до розділів «Додавання і віднімання чисел у межах 10»,«Величини» та «Числа 11 — 100. Десяток» URL: http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/36086
-Ілюстративний матеріал, тексти типових задач та логічні задачі про одиниці вимірювання величин до теми «Величини»URL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/36085
-Комп'ютерний тренажер з математики «Розумники» до змістової лінії «Числа. Дії з числами» за розділами: «Натуральні числа 1-0. Цифра 0» та «Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10». URL: http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/36070
-Електронний тренажер з математики «Знайка» ― інтерактивний посібник, призначений для самостійного навчання і контролю знань учнів першого класу. Електронний тренажер допоможе учням корисно провести час за комп'ютером, легко, із задоволенням потренуватися у виконанні цікавих, різноманітних вправ на закріплення матеріалу, що вивчають на уроках, самостійно перевірити рівень його засвоєння. URL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/26625
-Комп’ютерна навчальна программа рекомендується для вивчення та закріплення знань з додавання та віднімання в межах 20. URL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/17571
-Гра «Налови рибки для лисички» допоможе першокласникам швидко й цікаво засвоїти табличне додавання й віднімання чисел 7; 8; 9. URL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/7662
-Гра «Допоможи мавпенятку нарвати бананів» допоможе першокласникам швидко й цікаво засвоїти табличне додавання й віднімання чисел 5,6. URL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/7661
-Гра «Назбирай медку для ведмедика» допоможе першокласникам швидко й цікаво засвоїти табличне додавання й віднімання чисел 4. URL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/7660
- Гра «Допоможи їжачкові назбирати грибочків» допоможе першокласникам швидко й цікаво засвоїти табличне додавання й віднімання чисел 3. URL: http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/7659
-Комп’ютерна гра-тренажер «Таблиця Піфагора» для вивчення додавання і віднімання чисел в межах 10. URL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/3743

?Математика, 2 клас
? Електронний посібник (комп’ютерні тренажери, дидактичні ігри, віршовані задачі) «Щоденні 3. Математика самостійно» до теми «Додавання і віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток»URL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/36104
? Тестові завдання на закріплення таблиць множення і ділення. URL: http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/36076
? Математичний тренажер «Динамічна математика» для вправляння в усному рахунку, онлайн тести для систематизації та узагальнення знань, логічні ігри.URL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/36074
? Дидактичні завдання та вправи до теми «Величини» URL: http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/22144
? Ребуси про геометричні фігуриURL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/13549
? Гра «Допоможи метеликам відшукати свої квіти»URL: http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/11678
? Гра «Допоможи краплинці забратись на хмаринку» URL: http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/11677
? Комп’ютерна навчальна програма для вивчення та закріплення знань табличного множення і ділення. Програма працює в 2 режимах: режим навчання та режим тестування. Вивчення таблиці множення пропонується такими способами: наглядним, тренуванням на множення, тренуванням на ділення, за допомогою гри «Сапер», за допомогою гри «Ланцюжок». URL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/9293
? Тренажер табличного множення. URL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/5038
?. Подорож на планету Геометрія.URL:http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/4386
? Програми «Математика початкова школа» та «Математика 000» - генератори завдань з математики на чотири математичні дії з цілими числами URL: http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/3781

?Математика, 3 клас
? Енциклопедичний, ілюстративний матеріал та тексти типових, логічних задач про одиниці вимірювання величин до теми «Величини» URL http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/22163
? Інтерактивний електронний посібник «Математичні задачі для юних ерудитів зі схемами та розвʹязками» URL http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/22140
? Алгоритмічні завдання з геометрії для розвитку просторових уявлень дітей, логічного мислення URL http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/5065
? Ігрові завдання на розвиток просторової уяви з курсу за вибором «Елементи геометрії» URL http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/5063
? Задачі з геометричним змістом URL http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/5064

?Математика 4 клас
? Електронний посібник до теми «Просторові відношення. Геометричні фігури» URL http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/26622
? Теоретичний матеріал, вправи та ігри на дії множення багатоцифрових чисел на одноцифрове число URL http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/17772
? Цікаві презентації, відеофайли з математики для учнів (тема «Дроби») URL http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/17591
? Збірка тестових завдань URL http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/7986
? Завдання на заміну одних одиниць вимірювання маси і довжини іншими URL http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/2717
? Ігрові завдання, які допоможуть учням краще засвоїти нумерацію шестицифрових чисел URL http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/2716
? Завдання для перевірки рівня засвоєння знань по темі «П’ятицифрові числа» URL http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/2713

✅Працівниками лабораторії гуманітарних дисциплін інституту для організації роботи в умовах карантину на сайті Спільнота вчителів української мови і літератури «Дивослово» (http://divoslovo.klasna.com/uk/site/index.html) розміщено інформаційні матеріали для учителів-словесників:? У розділі «Новини» подано матеріали: «Платформи для навчання учнів онлайн» (http://divoslovo.klasna.com/uk/news-166-11475/); «Організація освітнього процесу в умовах карантину» (http://divoslovo.klasna.com/uk/news-165-11475/); матеріали онлайн-бібліотеки (http://divoslovo.klasna.com/uk/news-167-11475/).
? У розділі «Методична робота» – підрозділ «Навчально-методичний матеріал» – розміщено презентації: «Український правопис у новій редакції: основні зміни» (http://divoslovo.klasna.com/…/navchalno-metodichnii-mat.html); «Використання граматичних форм слововживання» (http://divoslovo.klasna. com/uk/site/navchalno-metodichnii-mat.html).
? У розділі «Методична робота» – підрозділ «ДПА-ЗНО» – розміщено презентації: «Дотримання граматичних норм у мовленні»; «Ребуси»; Флешкартки (http://divoslovo.klasna.com/uk/site/dpa---zno.html).

✅ Для вчителів іноземних мов створено інтерактивне онлайн-середовище Google Classroom. Завдяки додатку вчителі іноземних мов налагоджують спілкування з більшою аудиторією професіоналів, де разом діагностують освітні процеси, обмінюються індивідуальними навчальними маршрутами, разом планують альтернативні види діяльності при вивченні іноземної мови дистанційно, розробляють ресурс для активного пошуку нових ідей та навчальних матеріалів, створюють анкети-опитування для учнів щодо їх академічного прогресу та навчальних потреб.
Для учителів географії й природознавства та їхніх учнів пропонуються матеріали з сайту методиста з географії та завідувача лабораторії Крижанівського Володимира Валерійовича - https://valdymar.webnode.com.ua.

Зокрема, на сайті розміщено:
? - методичні рекомендації щодо роботи з учнями під час дистанційного навчання та перелік інтернет-ресурсів, які можна застосовувати для цього - https://valdymar.webnode.com.ua/distantsijne-navchannya/
? - анонс вебінарів та веб-конференцій, в яких учителі можуть взяти участь - https://valdymar.webnode.com.ua/samoosvita/
? - ведеться розробка сайту “Географу на замітку” на допомогу вчителю географії, який буде містити в собі нову та цікаву інформацію, а також новини з України та усього світу з географічної тематики - https://geografu-na-zamitku.webnode.com.ua/
? - канал методичного об'єднання учителів географії міста Черкаси на сервісі YouTube, де розміщені відеопрезентації та відеоуроки - https://www.youtube.com/chann…/UChRKs81uQCPFc5-3nm7bzFA/feed

✅Для учителів фізики й астрономії на сайті вчителів фізики Черкащини “Електрон” http://ckphisik.ucoz.ua/ розміщені такі матеріали:
?- збірник компетентнісних завдань з фізики ( 7-9 класи).
?- геймификация в обучении от EduGames: edugames.rozumniki.ua
?- музей астрономії - https://educationpakhomova.blogspot.com/2020 /02/blogost_4.html?spref=fb&fbclid=IwAR3kIe1gsroN76XBJrLZlMn5NomTYnWj_l5jH-clBsbG77jevAveNEirIzg

? Матеріали для роботи з учнями:?
- Наука навколо нас. Фізика для дітей.
- Цікаві задачі та запитання на спостережливість і розуміння елементарних законів природи.
- Прості експерименти, які покажуть, що наука вдома – це весело.
- Шкільний курс фізики в дослідах.
- Відео та анімація до уроків фізики

✅Для викладання фізики на сайті інституту розміщено конспекти уроків, презентації, тести, цікаві ігри, квести, інтерактивні плакати:
7 клас (http://oipopp.ed-sp.net/?q=taxonomy/term/330);
8 клас (http://oipopp.ed-sp.net/?q=taxonomy/term/331);
9 клас (http://oipopp.ed-sp.net/?q=taxonomy/term/332);
10 клас (http://oipopp.ed-sp.net/?q=taxonomy/term/333);
11 клас (http://oipopp.ed-sp.net/?q=taxonomy/term/334).

✅Для учителів трудового навчання, технологій працює сайт «Віртуальна майстерня» http://virtual.at.ua/:
1. Для учителів трудового навчання папки:
? «Методичний кейс» https://drive.google.com/…/1oF6m-cv7odQ5CnzXGqnZo3l-t3vTM6FH
? «Кейс учителя» https://drive.google.com/…/1sJb7_6PLUZ5ZDQQQYCtKT3fbwv_12W5k
2. Для учителів технологій:
• 10 папок для опрацювання модулів https://drive.google.com/…/1ZkMFdetRNDh1r5-9Qy3Pg75FEPHE1XA4

✅Для вчителів образотворчого мистецтва та мистецтва закладів освіти Черкаської області на сайті обласного Інтернет-клубу «Палітра» розміщено матеріали для проведення дистанційного навчання засобами віртуального спілкування, яке відображає різні сфери діяльності вчителя мистецьких дисциплін в реальності: практичну діяльність; методичну підготовку; дистанційне спілкування з колегами; консультування; самоосвіту; отримання інформації про участь у конкурсах художньої творчості, нові освітні та художньо-естетичні проекти, а саме:

?конспекти уроків, тестові завдання (рубрика «Скарби методичних досягнень»);
?дидактичні матеріали до уроків мистецтва та образотворчого мистецтва;
?інформацію про митців Черкащини та світлини з їхніми роботами, динамічні таблиці з мистецтва, інформацію про конкурси, виставки дитячої творчості (рубрика «Художнє краєзнавство Черкащини»);
?мистецтво в таблицях (рубрика «Наша майстерня»);
посилання в мережі Інтернет на нормативно-правові документи.
?Мистецтво 1-4 класи: http://oipopp.ed-sp.net/?q=taxonomy/term/668
?Мистецтво 5-11 класи: http://oipopp.ed-sp.net/?q=taxonomy/term/214
?Образотворче мистецтво: http://oipopp.ed-sp.net/?q=taxonomy/term/669

✅Для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти колективом відділу дошкільної освіти КНЗ “ЧОІПОПП ЧОР” пропонується для використання цифровий ресурс: сайт «Дивограй дошкільної педагогіки» http://divo.klasna.com/uk/site/index.html , на якому розміщені матеріали для теоретичного ознайомлення, практичного використання та самостійного навчання з метою підвищення кваліфікації а саме:
? методична робота http://divo.klasna.com/uk/site/methodic-work.html;
? семінари конференції http://divo.klasna.com/uk/site/seminars.html;
? відеогалерея http://divo.klasna.com/uk/site/video.html.
Ознайомитися з думкою своїх колег стосовно проблемних питань, обговорити та висловити свої побажання, задати запитання, запропонувати тему для обговорення можна на форумі http://divo.klasna.com/uk/site/forums.html

✅ З метою наочного методичного доповнення викладання освітніх програм для вчителів усіх навчальних дисциплін працівниками інституту розроблено Колекцію цифрових освітніх ресурсів. Тут розміщені навчально-методичні, художні і наукові тексти, мультимедійні презентації, електронні посібники, комп’ютерні програми, мультимедійні проекти, розробки нестандартних уроків, практичні, самостійні та контрольні роботи, тестові завдання, звукові й музичні файли, цифрові копії та авторські розробки художніх і науково-популярних фільмів, аудіокниги, мультимедійні ігри та конкурси, відео майстер-класи, графічні зображення, фото, таблиці, картографічні системи,моделі фізичних явищ, природно-наукових і соціальних процесів, словники, інформаційні довідки тощо.

✅Цифрова колекція постійно поповнюється авторськими розробками науково-методичних працівників інституту, педагогічних працівників області та налічує 11864 ресурсів, а саме:

✔️для дошкільної освіти (http://oipopp.ed-sp.net/?q=taxonomy/term/207) - 754 ресурси.
✔️для початкової освіти (http://oipopp.ed-sp.net/?q=taxonomy/term/662) - 2626 ресурсів
✔️для загальної середньої освіти (http://oipopp.ed-sp.net/?q=taxonomy/term/206) – 8482 ресурсів