87491176 2083749121771236 3479591325634920448 o87332801 2084325175046964 7078349675698323456 n

Сьогодні, мабуть, ніхто не заперечуватиме у необхідності формування командного духу й укріплення колективу. Іноді неуспішність школярів у навчанні або їхнє небажання йти до школи пов’язані з тим, що діти не відчувають себе невід’ємною частиною колективу, не бачать спільної мети у діяльності. Дуже часто вже дорослим людям відсутність досвіду групової роботи і неуміння працювати в команді заважають успішно взаємодіяти в колективі, разом зі співробітниками реалізовувати певну діяльність. У таких ситуаціях фахівці радять вдатися до тимбілдингу.

Що ж таке тимбілдинг? Це питання винесли на розгляд та вивчення   працівники психологічної служби району.

24 лютого 2020 року на базі Сатанівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів  пройшов семінар-практикум практичних психологів та соціальних педагогів на тему « Психологічний тимбілдинг, як засіб створення безпечного середовища. Історія його виникнення. Ефективність тимбілдингу в освітньому процесі».

Соціальний педагог, Дмитренко Наталія Олексіївна, розповіла про важливість командоутворення всіх учасників освітнього процесу, окреслила основні  види тимбілдінгу , його мету, завдання та результат.

Практичний психолог, Добровецька Оксана Анатоліївна, підготувала цікаву та змістовну презентацію про важливість згуртованості колективу.

87217415 2084325835046898 1295680311945854976 n87301627 2084326418380173 2016808301651558400 n

Працівники психологічної служби взяли участь у різноманітних вправах та іграх з тимбілдингу. Особливо веселими та ефективними були вправи на встановлення фізичного , емоційного контакту , створення єдності , співпраці та взаємодопомоги : « Купина», « Ураган», « Повітряні хмарочоси», « Невидима нитка». Під час виконання вправ учасники показали вміння працювати в команді для досягнення високого результату.

Методист КУ « МРМК МРР», Куролап В.В., ознайомила присутніх з наказом МОНУ від 28.12.2019 № №1646 « Деякі питання реагування на випадки булінгу ( цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», листами ДОН ЧОДА та надала рекомендації щодо забезпечення найкращих інтересів дітей, дітей-сиріт і дітей , позбавлених батьківського піклування, форм і видів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Під час практикуму панувала дружня та невимушена атмосфера, усі отримали позитивний заряд енергії, проявили активність та ініціативність у роботі.