20190121 092908Яким має бути сучасний вчитель? На думку учнів та їхніх батьків, – це цілеспрямована людина, яка постійно вчиться, поважає та цінує учнів, слідкує за інноваціями, володіє сучасними педагогічними технологіями. А ще це людина, яка на «ти» з інформаційними технологіями.

Впровадженню інформаційних технологій на уроках хімії був приурочений районний семінар вчителів хімії, який відбувся 21 січня на базі Монастирищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. «Ерудит».

ф1Одним із питань, які розглядалися педагогами, було підвищення інтересу учнів до вивчення природничо-математичних дисциплін у школі. Вчитель хімії Монастирищенського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. «Ерудит» Нагорна Юлія Василівіна поділилася з присутніми досвідом використання цифрової лабораторії Еinstein™ Хімія. Вона наголосила, що саме цифрові лабораторії допомагають учням виконувати навчальні та наукові дослідження з фізики, біології, хімії чи природознавства, а також проводити математичну обробку їх результатів. Використання цифрових лабораторій має ряд переваг:

  • дозволяє представити результати експерименту у вигляді графіків, діаграм, таблиць та проаналізувати їх;
  • результати експерименту можна зберігати та в майбутньому співставляти дані різних експериментів;
  • дає можливість спостерігати за динамікою досліджуваного явища та вивчати швидкоплинні процеси;
  • можна проводити дослідження в польових умовах;
  • дозволяє багаторазово повторювати експеримент;
  • учні вчаться працювати в команді та отримують додаткову мотивацію до вивчення предмету.

Присутні мали змогу виміряти рівень загазованості повітря в приміщенні, кислотність середовища розчинів, створити і проаналізувати графіки експериментів та зробили висновок, що використання цифрових лабораторій дозволяє економити час на проведенні дослідження, додатково вмотивовувати учнів, спонукати до більш глибокого вивчення предмета, та, врешті-решт, перетворити навчання на цікаве та захоплююче заняття.20190121 09081420190121 090827