IMG-66ec9598cea31686cccfa35cba487b5b-VВідповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 09.02.2018 № 118 «Про проведення першого циклу моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи», листа Міністерства освіти і науки України від 06.03.2018 №1/9-137 «Про проведення першого циклу моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи 2018 року»,  відповідного наказу управління освіти і науки Черкаської обласної від 11.04. 2018 № 80 та наказу КУ « Монастирищенський районний методичний кабінет Монастирищенської районної ради» від 16 квітня 2018 року  № 14 в Опорному загальноосвітньому  навчальному закладі «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської районної ради  17 квітня   було проведено відповідне моніторингове дослідження.
    Дослідження складалося з 2 блоків тестування тривалістю по 40 хвилин та третього блоку – анкетування, тривалістю 20 хвилин. В 4 – А класі ( класний керівник  Ревенко Л.В.)  проводився моніторинг з читацької компетентності , в 4 – Б класі ( класний керівник Шевчук Т.М. ) - з математичної компетентності.  Це був перший цикл із запланованих чотирьох – 2018, 2020, 2022 та 2024 років.
      Дослідження спрямоване на визначення стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи. У 2018 році в ньому візьмуть участь понад 9 500 четвертокласників із 368 закладів освіти всіх областей України. Серед них 34 учні Опорного загальноосвітнього  навчального закладу «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5».
     23 Мета моніторингового дослідження – оцінити стан сформованості читацької та математичної компетентностей і зафіксувати результати навчальних досягнень випускників початкової школи напередодні впровадження нового стандарту початкової освіти, а також системно відслідковувати в наступних циклах зміни, що відбуватимуться після запровадження нових підходів до навчання, аби оцінити перебіг освітньої реформи і, за потреби, скоригувати її.
Завдання для моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей відповідають чинним навчальним програмам для початкової школи, а також ураховують ключові новації в змісті загальної середньої освіти, пропоновані Концепцію реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».
      Виконання завдань з читання передбачало роботу учнів з текстами різних типів, а саме художніми (фрагменти з творів художньої літератури, невеликі оповідання тощо), інформаційними (буклети, інформаційні листки тощо), а також пізнавальними (тексти про природу, культуру, науку й технології тощо). Учні отримали для роботи буклет з текстом й окремий зошит із завданнями до нього, у якому вони фіксували свої відповіді.
   Завдання з математики були спрямовані на перевірку знань і вмінь учнів з таких розділів: «Числа і вирази», «Геометричні фігури і геометричні величини», «Вимірювання», «Робота з даними». Кожен учасник моніторингового дослідження виконував завдання в окремому зошиті.
    Результати окремих учнів, а також загальні результати закладів освіти оприлюднюватись не будуть.
   Забезпечили належний рівень організації та проведення моніторингу представник  міністерства освіти Бондаренко О.А. та методист районного методичного кабінету  Свердлик Н.П.
   Сподіваємось, що наші учні показали  гарні результати !