photo 2024 05 02 15 09 25photo 2024 05 02 15 10 22

Протягом лютого та березня 2024 року учні Монастирищенського ліцею №2, Цибулівського ліцею, ліцею «Ерудит» та ліцею «Успіх» працювали над розробкою проєктних ідей Шкільного громадського бюджету. І вже минулого тижня розпочався важливий та цікавий етап - етап промоційної кампанії.

photo 2024 05 03 09 55 06photo 2024 05 03 09 55 00

У кожному навчальному закладі автори проєктів та їх команд виготовляли постери, рекламні плакати, буклети та відеоролики, організовували зустрічі та презентації для ознайомлення учнів 6-11 класів свого закладу із основними концепціями проєктів, розроблених за методиками тренінгів "UChange SPB: Школа мрії". Координаторами Шкільного громадського бюджету в кожному закладі було створено індивідуальні посилання та QR-коди, за допомогою яких кожен учень може обрати проєкт, за який він хоче проголосувати.

photo 2024 05 02 15 08 37photo 2024 05 02 15 08 58

Голосування розпочалося 1 травня і триватиме до 7 травня. В цей період учні стають свідомими учасниками демократичних процесів у своїх школах, знайомляться із правами та обов’язками виборців і починають усвідомлювати, що вони є частиною великої шкільної родини і можуть впливати своїм голосом на життя свого навчального закладу. Реалізація Шкільного громадського бюджету здійснюється за методикою Ради Європи CivicLab в рамках менторської підтримки проєктом «Зміцнення стійкості демократичних процесів через громадську участь в умовах війни та післявоєнний період» в партнерстві із ГО «Форум розвитку громадянського суспільства».

photo 2024 05 02 15 09 06photo 2024 05 02 15 09 11

У Цибулівському ліцеї для голосування було відібрано три проєкти:

  • проєкт Green Classroom ( автор - Івахов Василь, учень 6-Б класу). Проєкт спрямований на організацію уроків на свіжому повітрі ранкових зустрічей, проведення тематичних заходів, корисних перерв;
  • проєкт Chill zone (автор - Потапенко Євген, учень 7-А класу ). Іноді учням не вистачає місця, щоб відпочити. Тому пропонується створити креативний простір у коридорах школи для відпочинку під час перерв;
  • проєкт For Us (автор - Клименко Вікторія, учениця 11-Б класу). Мета проєкту - облаштування яскравого освітнього середовища для змістовного дозвілля. Пропонується створити окрему кімнату, закупити настільні ігри, пазли і кімнатні рослини, для того,щоб урізноманітнити різновид занять.

 photo 2024 05 03 09 57 55photo 2024 05 03 09 54 47

  У ліцеї «Ерудит» також для голосування представлено три проєкти:

  • проєкт Rest zone (зона відпочинку) ( автори – Бондар Вікторія, Демченко Дарія, Бай Дмитро, Коношевич Діана, Фартушна Поліна, Бойко Анна, Наконечна Анна, Танцюра Вікторія, Бучківський Арсеній, учні 8-10 класів), Метою проєкту є створення простору з цікавими настільними іграми та зручними меблями, оформлення території, де учні зможуть покинути свої шкільні проблеми, відпочити, поспілкуватися та з користю провести час з друзями;
  • проєкт Безпечний артпростір (автор – Котубей Валерія, учениця 7-Б класу). Проєкт передбачає перетворення шкільного укриття на територію комфорту: розфарбування стін приміщень, створення тематичних зон;
  • проєкт Gym Hub (оновлення інвентаря спортзалу) (автори – Бровко Костянтин, Терещенко Павло, Горовий Максим, учні 8-А класу). Проєкт ставить за мету створення бази для організації спортивних заходів, турнірів та змагань серед учнів ліцею, підвищення зацікавленіості учнів у здоровому способі життя.

photo 2024 05 02 15 09 30photo 2024 05 02 15 09 36Два проекти представлено учнями ліцею «Успіх»:

  • проєкт «Оpen Space» ( відкритий простір для відпочинку та навчання ) (автор – Домачук Карина, учениця 6-Б класу). Проєктом передбачається створення відкритого еко-простору для відпочинку та проведення уроків на свіжому повітрі, що дасть можливість відволікатись від ґаджетів і реально спостерігати за природою в усі пори року і більше любити її та берегти;
  • проект «Relax – зона: відпочинок з користю» (автори – Софіаніді Ельдар, Панасюк Інна, Вовк Катерина, Соловей Дар’я, учениці 9-Б класу). Проєктом пропонується облаштувати яскраву відпочинкову зону, щоб учні на перервах та у вільний час мали змогу розвиватись переглядаючи різні навчальні відео та грати у різні цікаві ігри

photo 2024 05 02 15 10 04photo 2024 05 03 09 54 35

 Монастирищенський ліцей №2 пропонує для голосування три проекти:

  • «Спорт для всіх» ( автор - Свердлик Ілья та його команда: Ганжала Анастасія і Свентозельський Іван). Проєкт передбачає створення сучасної та багатофункціональної спортивної зали, що надасть можливість здружити школярів між собою і розкрити спортивний потенціал кожного.
  • «Спорт - це стиль життя» ( автор - Гевеленко Меланія та її команда: Чайка Юліана та Воловик Інна). Зайняття спортом та здоровий спосіб життя стали модною тенденцією сучасних школярів. Спортивний майданчик , який розташований на території ліцею не задовольняє потреби учнів, тому даний проєкт спрямований на вирішення цієї проблеми.
  • “We are the only face of our time” (автор - Кудин Руслана, та її команда: Пастушенко Валерія, Тищенко Руслан, Цехмейструк Даша, Мельник Софія, Черняєв Владислав). Втілення проєкту стане чудовим способом виділити свій ліцей, зробити його більш затишним, оригінальним і естетично привабливим, сприятиме вихованню патріотизму учнівської молоді.

photo 2024 05 02 15 10 27photo 2024 05 02 15 10 37

Наступним етапом у впровадженні Шкільного громадського бюджету стане розгляд проєктів – переможців комісією управління освіти, молоді та спорту та фінансовим управлінням Монастирищенської міської ради з метою вивчення представлених учнями кошторисів та визначення обсягів фінансування. То ж з нетерпінням чекаємо результатів голосування і бажаємо успіхів авторам та їх командам.

photo 2024 05 03 09 54 24photo 2024 05 03 09 54 41