Впровадження технологій психосоціальної допомоги учасникам освітнього процесу в період війни
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 04 листопада 2022
-
Перегляди: 194
КУ «ЦПРПП ММР» постійно працює над підвищенням рівня професійної компетенції педагогів. Бути компетентним означає бути здатним мобілізувати в певній ситуації отримані знання й досвід. Війна в Україні внесла свої корективи в наше життя. Досвіду роботи в такій ситуації ні в кого немає . Однак, допомоги , особливо фахівців психологічної служб, потребує чимало людей.
2 листопада 2022 року на базі опорного закладу ЗСО «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» за участю директора КУ «ЦПРПП ММР» Залозної Н.Р. відбувся психологічний інтенсив для працівників психологічної служби на тему: «Впровадження технологій психосоціальної допомоги учасникам освітнього процесу в період війни».
Керівник педагогічної спільноти працівників психологічної служби, консультант КУ «ЦПРПП МММ» Свердлик Н.П. презентувала питання «Підтримка фахової діяльності та особистісного ресурсу фахівців психологічної служби в період військових дій». Ознайомила з нормативними документами та вимогами до роботи в умовах війни.
Практичний психолог ЗДО «Усмішка» Задояна С.С. підготувала відеоролик про організацію корекційно-відновлювальної роботи з дошкільнятами в період військових дій. Показала практичне застосування методик для заспокоєння та зняття стресу у дітей дошкільного віку. Використала методики «лялька-персона», вправи з розвитку EQ, поради від Світлани Ройс.
Тарасюк Н.О., практичний психолог опорного закладу ЗСО «Монастирищенський «Ліцей «Ерудит» показала, як практично застосовувати багатовимірну модель внутрішньої стійкості Basik PH, для стабілізації післятравматичної події. Ознайомила з техніками заземлення при тривозі чи інтенсивних емоціях.
Цікавий матеріал підготувала практичний психолог ОЗ «Цибулівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів» Юкиш Н.С. Вона розкрила суть технології майндфулнесу, нового ефективного методу попередження рецедиву депресії. Провела практичні вправи: «безпечне місце», «апельсин», «сканування мязів».
Власним досвідом роботи поділилася Корчменюк А.В., практичний психолог опорного закладу «Монастирищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2». Вона провела тест на оцінювання рівня синдрому емоційного вигорання учасників зібрання, дала практичні рекомендації щодо збереження здоров’я педагогів. Учасники зібрання тренувалися у проведенні «Прогресивної мязевої релаксіі» за методикою Джексона.
Педагогічна спільнота працівників психологічної служби мала можливість обмінятися досвідом роботи, висловити своє бачення виходу із надзвичайної ситуації, якої раніше не було в житті українців. Учасники зібрання розглянули основні складові базового пакету допомоги учасниками освітньої взаємодії під час війни. З метою популяризації своєї роботи, підвищення рівня професійної активності, надання дієвої практичної допомоги всім учасникам освітнього процесу, вирішили в грудні місяці провести психологічний інтенсив в кожному освітньому закладі.
Директор КУ «ЦПРПП ММР» Залозна Н.Р. наголосила на пріоритетності, актуальності та необхідності високої професійності діяльності працівників психологічної служби в умовах складної соціально-політичної ситуації в країні. Подякувала за роботу та побажала очікуваної Перемоги над ворогом всім нам. Укріплюйте Віру в свої можливості – робіть те, що можете. У будь якій сфері життя, на будь якому рівні своїх можливостей – і діти , і дорослі ! Все буде Україна !
Психологічний інтенсив пройшов актуально, ресурсно, пізнавально. Дякуємо Всім за активну участь!