IMG 20211119 102549На сучасному етапі ранній розвиток дитини розглядається як одна з найбільш економічно ефективних інвестицій у людський капітал, що зумовлює сталий розвиток країни. У XXI столітті змінюється не тільки загальний устрій світу, а й погляди на значення дошкільної освіти як освітньої послуги, що має бути доступною, якісною, високопрофесійною і ефективною для кожного громадянина, громади, держави і суспільства.

Саме це стало лейтмотивом засідання спільноти педагогів груп раннього віку (керівник Бондаренко О.В.), яке відбулось онлайн 19 листопада 2021 року. Досвідом роботи з дітьми віком від 1,5 до 3-х років поділились з колегами педагоги ЗДО «Золота рибка» Монастирищенської міської ради.

 

IMG 20211119 102723IMG 20211119 143623

У своїй презентації «Концепція освіти дітей раннього віку» вихователь групи раннього віку Валентина Григораш ознайомила із структурою, метою та соціальною значущістю концепції. Учасникам засідання було представлено чітку структуру, яка складається з п’яти розділів: «Стан освіти дітей раннього та дошкільного віку в Україні»; «Стратегічні напрями розвитку освіти дітей раннього та дошкільного віку»; «Законодавчі й управлінські передумови реалізації концепції»; «Фінансування»; «Очікувані результати»; «Ризики, пов’язані з реалізацією концепції» та списку використаних термінів.

Олена Бондаренко у презентації «Бізіборд як засіб розвитку дитини» розкрила розвивальне значення бізібордів для інтелекту, уяви, дрібної моторики рук, збагачення сенсорного розвитку дитини. Учасникам було продемонстровано практичну роботу з бізібордом, що використовується у закладі.

Консультант КУ «ЦПРПП ММР» Кузьмінська Ю.М. наголосила, що період від народження до 3 років є унікальним, найбільш інтенсивним й визначальним у розвитку людини; ключовим у загальному перебігу психофізичного й соціального розвитку дитини; найбільш сприятливим для соціальних і педагогічних впливів, інтенсивного розвитку мовлення, пам’яті, образної уяви та мислення, а охоплення дітей раннього віку дошкільною освітою на основі визначених у Концепції цінностей і принципів дасть змогу виправити ситуацію щодо недостатнього використання когнітивних, фізіологічних, психологічних можливостей дитини від одного до трьох років для її повноцінного розвитку протягом подальшого життя.