Відбулось засідання професійної спільноти педагогів різновікових груп
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 11 жовтня 2021
-
Перегляди: 977
8 жовтня 2021 року у онлайн форматі відбулось засідання професійної спільноти педагогів різновікових груп закладів дошкільної освіти Монастирищенської громади. Модератор заходу – керівник спільноти Пруненко О.В. (директор Сатанівського ЗДО (ясла-садок) «Росинка»).Тема: «Ефективне спільне виховання і освіта дітей різного віку у малокомплектному закладі дошкільної освіти».
Консультант КУ «ЦПРПП ММР» Кузьмінська Ю.М. наголосила, що заклад дошкільної освіти, незалежно від типу і форми власності має забезпечити виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти. Це завдання досить складне в умовах різновікової групи, в якій одночасно перебуває кілька дитячих угрупувань. Проблема у тому, як одночасно, не залишаючи без догляду малят, навчити всіх вихованців групи, з урахуванням вікових, індивідуальних особливостей, рівня освіченості кожного.
У своїй презентації «Організаційно-педагогічні переваги функціонування різновікових груп у досягненні якісної дошкільної освіти» Пруненко О.В. зупинилась на важливих аспектах: комплектування різновікової групи задля оптимізації розвитку дітей, врахування ознак, за якими можна об’єднувати дітей в такі групи, забезпечення оптимальної активності кожної вікової підгрупи, урахування індивідуальних, вікових, статевих особливостей дітей.
Учасники засідання відзначили, що в різновікових групах створюються сприятливі умови для спілкування молодших дітей зі старшими. Це дуже важливо з точки зору дошкільників, які у молодшому віці потребують індивідуального спілкування з більш старшими. В спільній діяльності, в грі формуються нові форми і функції мовлення, розвивається така важлива якість поведінки, як невимушеність, складається механізм самооцінки і самоконтролю.
Наприкінці заходу учасники мали змогу перевірити свої знання через опитувальник «Умови успішного функціонування різновікової групи».
Усім слухачам спільноти педагогів різновікових груп було надано методичні рекомендації і пам’ятки щодо організації освітньої діяльності у різновіковій групі.