Онлайн-семінарі «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти»
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 02 квітня 2021
-
Перегляди: 1515
Керівники закладів дошкільної освіти Монастирищенської міської ради взяли участь в онлайн-семінарі «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти»
Управлінням Державної служби якості освіти в Черкаській області 1 квітня 2021 року для керівників ЗДО нашої громади було проведено онлайн-семінар щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти та проведення самооцінювання закладу.
Оксана Компанієць, начальник Управління Державної служби якості освіти у Черкаській області,зазначила, що система освітньої діяльності динамічна, тому тільки постійний моніторинг може забезпечити її вдосконалення. Вона ознайомила учасників заходу із системою роботи, яку здійснюватиме управління,надала детальні роз’яснення щодо методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпеченняякості освіти у закладах дошкільноїосвіти, затверджених наказом ДСЯОУ № 01-11/71 від 30.11.2020 року.
Євгенія Скворцова, головний спеціаліст Управління Державної служби якості освіти в Черкаській області, у презентації «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти» деталізувала всі аспекти внутрішнього моніторингу забезпечення якості освіти: компоненти, критерії, інструментарій та процедури вимірювання.
Учасниками заходу стали 18 керівників ЗДО та ЗЗСО, у яких функціонує дошкільний підрозділ.Усі заклади дошкільної освіти і дошкільні підрозділи ЗЗСО попередньо мали змогу ознайомитись з рекомендаціями, розробленими з метою надання допомоги керівникам та іншим педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти в організації роботи з визначення політики забезпечення якості освітньої діяльності та формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти на сайті комунальної установи « Центр професійного розвитку педагогічних працівників Монастирищенської міської ради».
Удосконалення компетентності керівників закладів дошкільної освіти щодо законодавчого забезпечення освітнього процесу, внутрішнього моніторингу та самооцінювання,сутності, змісту та особливостей структури методики ECERS-3дозволить забезпечувати постійне і неухильне вдосконалення якості освітньої діяльності.