Інструктивно-методична нарада для вчителів трудового навчання
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 24 березня 2021
-
Перегляди: 496
Методичні знання є невід’ємним елементом професійної діяльності вчителя трудового навчання та технології. Сьогодні розвиток методики викладання трудового навчання та технології відбувається двома відносно самостійними напрямами: 1) загальна методика викладання та 2) приватні методики викладання, які варіюються залежно від змістового наповнення, наприклад, технічна праця, обслуговуюча праця, графіка, культура будинку тощо.
Стрімкий розвиток інформаційної складової у суспільстві висуває нові вимоги і до вчителів, і до змісту підготовки учнів, що вимагає активного впровадження в освітній процес інформаційнокомунікаційних технологій, зокрема в процес самостійного здобуття й надання знань з їх використанням. Навчальна програма зорієнтована на формування в учнів ключових і предметних компетентностей, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей.
22 березня в онлайн-режимі відбулася інструктивно-методична нарада для вчителів трудового навчання та технологій, яку підготувала та провела консультант КУ «ЦПРПП ММР» Свердлик Н.П. Вона презентувала інформацію про основні вимоги до викладання трудового навчання, зупинилася на організації роботи під час дистанційного навчання. Значна увага була приділена необхідності підвищення професійного рівня педагогів. Своїм досвідом роботи над створенням відео уроків поділилася вчитель опорного закладу «Монастирищенський «Ліцей «Ерудит» Тарасюк Н.О., зокрема презентувала платформу OCAM. Учасники наради мали можливість переглянути та обговорити проєкти кращих педагогів Черкащини. Зокрема, «Проєктування та виготовлення текстильних прикрас», який підготувала Миронюк К.В., вчителька трудового навчання Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №20 та проект «Писанка», який складається із семи сучасних та високопрофесійних уроків вчителя Старосільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Городищенської районної ради. Досвідом роботи та проблемами з проведення уроків трудового навчання поділилися вчителі Шевчук О.М., Дяченко Б.В. Особливо хвилює педагогів забезпечення учнів необхідними матеріалами для організації уроків. Підводячи підсумки наради, Свердлик Н.П. подякувала педагогам за плідну роботу та наголосила, що у світлі реформування та цифровізації загальної освіти, урок трудового навчання продовжує залишатися основною дидактичною одиницею освітнього процесу в закладі середньої освіти, модернізуючись через застосування сучасних освітніх технологій. Систематичне впровадження та використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі дає змогу підвищити його якість й ефективність, досягати кращого результату в навчанні, підвищити мотивацію до предмета.