Педагоги міських ЗДО взяли участь у заходах, присвячених процесам освітньої реформи в Україні
- Деталі
- Автор: admin
-
Категорія: Новини
-
Опубліковано: 24 березня 2021
-
Перегляди: 712
З метою консолідації зусиль фахівців та громадськості щодо впровадження завдань реформи освіти, формування інклюзивного середовища та розбудови інклюзивного суспільства, Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України (лабораторія психології спілкування), Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (факультет педагогіки та психології), Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (кафедра соціальної роботи та педагогіки), Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (кафедра корекційної педагогіки та інклюзивної освіти)19 березня 2021 року в онлайн-форматі провели круглий стіл та науково-методичний семінар «Технології забезпечення роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами».
У заході взяли участь вихователі інклюзивних груп , асистенти вихователя та профільні спеціалісти: медичні та музичні працівники, практичні психологиЗДО «Усмішка» і «Золота рибка».Компетентність фахівців, які працюють в інклюзивній групі, злагодженість їх роботи -це одна з умов ефективності дошкільної освіти.Інклюзивна освіта має сприяти соціалізації дітей з особливостями розвитку та адекватному сприйняттю їх суспільством,а решта малят при цьому має отримати навички відкритості та безбар’єрного мислення.
У ході круглого столу обговорювалися питання щодо впровадження завдань реформи освіти, формування інклюзивного середовища та розбудови інклюзивного суспільства, організація роботи в умовах карантину, дистанційної роботи.
Спікери семінару озвучили основну умову ефективної роботи в інклюзивних групах – це співпраця педагоги-батьки-інклюзивно - ресурсний центр.Учасники обговорювали різноманітні і найбільш ефективні шляхи вирішення проблемних ситуацій.
Фахівці отримали відповіді з багатьох питань щодо впровадження та організації діяльності інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.